Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Booking.com buduje własny startup fintechowy. Ma rozwijać innowacyjne płatności za podróże

Do końca roku nowa jednostka Booking.com powinna zatrudniać ponad 400 osób

Do grona firm poświęcających więcej uwagi usługom fintechowym, dołącza Booking.com, o czym donosi Finextra. Platforma do rezerwacji noclegów do końca roku chce dysponować jednostką zatrudniającą ponad 400 osób i działającą w dwóch miastach – Amsterdamie, gdzie mieści się siedziba firmy oraz Szanghaju. Fintechowy dział ma być kolejnym źródłem przychodów, poprawiać funkcjonowanie platformy i bardziej przywiązać do niej partnerów biznesowych oraz klientów.

Przeczytajcie także: Nowe logo zastrzeżone przez NBP

Zadaniem nowej jednostki będzie eliminowanie problemów i niedociągnięć w podróżowaniu. Przynajmniej tych związanych z kwestiami finansowymi. Daniel Marovitz, zarządzający nowym fintechem, tłumaczy, że Booking.com działa transgranicznie, a płatności często wykonywane są w różnych walutach, odmiennymi metodami, a to stwarza przestrzeń do wprowadzania usprawnień. Podobnie jak zamrożenie pieniędzy w trakcie luki czasowej, między chwilą, w której podróż jest planowana i nierzadko opłacana, a momentem, w którym ktoś faktycznie podróżuje.

Przeczytajcie także: Banki rozpoczęły testy zbliżeniowego Blika

Booking.com powstał ćwierć wieku temu, od tego czasu przekształcił się z holenderskiego startupu w firmę globalną. Z pomocą platformy można zarezerwować nocleg czy przelot samolotem, wynająć samochód albo taksówkę. Użytkownicy serwisu mogą też kupić za jego pośrednictwem bilety do atrakcji turystycznych.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies