Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA (OST. AKAPIT)
Niekorzystne dla klientów zmiany w Curve. Fintech skraca usługę Go Back z 90 do 30 dni oraz wycofuje przelewy P2P

Zapowiedziane właśnie przez Curve zmiany mają wejść w życie we wrześniu

Popularny wśród klientów z Polski fintech Curve wprowadza zmiany w swojej ofercie. I są to raczej smutne wieści dla użytkowników aplikacji i karty spółki wywodzącej się z Wielkiej Brytanii. Curve postanowił bowiem m.in. wycofać usługę Send.

Przeczytajcie także: Curve wydłużył usługę Go Back

Send to przelewy typu P2P, a więc pomiędzy użytkownikami aplikacji Curve. Fintech wprowadził tę usługę pod koniec 2019 r. Wówczas mogło się wydawać, że przelewy na numer telefonu odbiorcy realizowane przez Blik zyskują ważną konkurencję. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o tym w tekście W przelewach P2P Blik ma nową konkurencję. Curve wprowadza usługę Send. Wygląda jednak na to, że nie zaskarbiła sobie ona wielkiej popularności wśród klientów Curve.

Druga z niekorzystnych zmian, ogłoszonych właśnie przez Curve, to skrócenie z 90 do 30 dni usługi Go Back. Polega ona na tym, że w określonym czasie można zmienić rachunek, z którego zrealizowana zostanie dana transakcja. Można więc wykonać płatność z jednej karty, a po kilku tygodniach wycofać transakcję i obciążyć nią inną kartę. Pierwotnie z usługi Go Back można było korzystać standardowo przez 14 dni. Curve wydłużył ten okres do trzech miesięcy wiosną ubiegłego roku.

Przeczytajcie także: Curve wprowadza usługę Send

Curve to wywodzący się z Wielkiej Brytanii fintech oferujący aplikację, do której można podpiąć karty różnych wydawców. Następnie można z nich korzystać za pośrednictwem jednej karty wydanej przez Curve. Rozwiązanie chwalą sobie szczególnie ci klienci z Polski, których banki nie oferują jeszcze Google Pay (np. Millennium czy PKO BP). Osoby te mogą powiązać swoje karty z Curve, a następnie płacić za pośrednictwem cyfrowego portfela Google’a (kartę Curve można dodać do wielu różnych portfeli mobilnych).

Początkowo do aplikacji Curve można było dodawać tylko karty Mastercard i Visa. Jak jednak donoszą czytelnicy cashless.pl, od kilku tygodni usługa jest kompatybilna także z kartami Diners Club. Sprawdzam w biurze prasowym tej organizacji, czy dotyczy to także kart klientów z Polski. Gdy otrzymam odpowiedź, zaktualizuję ten bądź napiszę kolejny tekst.

AKTUALIZACJA

Diners Club potwierdza informację na temat integracji z Curve. Więcej na ten temat w nowym tekście cashless.pl.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies