Klienci koncernu wciąż mogą korzystać z usługi Orlen Pay, dzięki której tankowanie jest w pełni samoobsługowe
Orlen poinformował, że na czas wakacji uruchomił usługę, która ma przyspieszyć obsługę klientów. Na ponad 420 stacjach koncernu pracować będą mobilni kasjerzy wyposażeni w tablet z aplikacją kasową, drukarkę fiskalną oraz terminal płatniczy. Z ich pomocą za paliwo będzie można zapłacić bezpośrednio po zatankowaniu, jeszcze na podjeździe. Rozwiązanie wprowadzono na popularnych wakacyjnych trasach.
Spółka zaznacza w komunikacie, że na stacjach biorących udział w tej inicjatywie pracować będzie dwóch mobilnych kasjerów, spośród których jeden będzie usprawniał tankowanie na specjalnie oznakowanych dystrybutorach oznaczonych jako "Szybki Pas". U mobilnych kasjerów można zapłacić za paliwo, ale też za dowolny produkt z całej oferty stacji. Firma stworzyła także na blisko 200 stacjach mobilne kasy przy drzwiach wejściowych do budynków stacji. To ekspresowe punkty do obsługi klientów zaopatrujących się w paliwo i robiących tylko drobne zakupy w sklepie.
Koncern energetyczny przypomina także, że za paliwo można płacić bezpośrednio przy dystrybutorze za pomocą aplikacji Vitay z usługą Orlen Pay. To rozwiązanie w pełni samoobsługowe, jego użytkownicy mogą korzystać z takich instrumentów płatniczych jak powiązana z Orlen Pay karta bankowa, Apple Pay, Google Pay czy Blik. Fakturę otrzymają na konto mailowe podane przy rejestracji. Za pomocą tego rozwiązania można płacić także za inne produkty czy usługi dostępne przed budynkiem stacji – np. płyn do szyb czy myjnię.