InPost oferował już możliwość przekierowywania paczek, ale usługa była dostępna tylko za pośrednictwem strony internetowej
W marketach z aplikacjami na smartfony pojawiła się aktualizacja aplikacji mobilnej InPost, która zawiera nową funkcję. Mowa o usłudze umożliwiającej przekierowani paczki np. do sąsiada, biura czy paczkomatu. Taka opcja istniała już wcześniej, ale była dostępna jedynie za pośrednictwem strony internetowej, do której kierował link wysyłany przez InPost za pośrednictwem wiadomości e-mail lub SMS.
Jak to działa? Wystarczy, że w aplikacji InPost Mobile na liście śledzenia lub w szczegółach przesyłki klikniecie w przycisk "Przekieruj" przy wybranej przesyłce kurierskiej, a następnie wybierzecie nową preferowaną opcję dostawy. Możecie przekierować swoją paczkę do sąsiada, do punktu odbioru paczek lub do paczkomatu w najbliższej okolicy. Usługa jest bezpłatna. Z tym że do paczkomatu mogą być przekierowane tylko te paczki, które spełniają określone kryteria m.in. rozmiarowe.
Warto wspomnieć, że InPost oferuje klientom dwie aplikacje. Ta, o której dziś piszę, służy do zarządzania przesyłkami z zakupami zamawianymi w sklepach internetowych. Ale od niedawna można też pobrać aplikację o nazwie InPost Fresh. To rozwiązanie umożliwiające zamawianie szybkich dostaw produktów pierwszej potrzeby ze sklepów Makro. Więcej na jej temat w tekście InPost Fresh już działa. Zobaczcie, do czego służy nowa aplikacja króla paczkomatów.