Niedawno aplikację wzbogacono o funkcję płacenia za miejsca do parkowania w polskich miastach
Firma Provema poinformowała o nawiązaniu współpracy z InPostem. W efekcie w aplikacji katowickiego fintechu pojawiła się możliwość szybkiego nadawania przesyłek. Jednocześnie spółka podała, że z jej wielozadaniowej apki korzysta już 100 tys. użytkowników, a w ciągu sześciu lat działalności podmiot obsłużył blisko milion klientów.
Aplikacja Provema służy do zarządzania finansami osobistymi. Pełni rolę portfela z opcją płatności mobilnych (wirtualną kartę można dodać do Apple Pay i Google Pay), umożliwia szybkie przelewy, pożyczki, cashback, darowizny na dowolną fundację, ale też zapewnia dostęp do ubezpieczeń, zrzutek, płatności współdzielonych czy ułatwia doładowanie konta. Twórcy wyposażyli narzędzie m.in. w PV BOX – prywatną skrzynkę mailową, do której można wysyłać faktury i opłacać je przez aplikację. Dane z faktury są wczytywane automatycznie do programu.
Provema posiada licencję małej instytucji płatniczej i stara się o licencję krajowej instytucji płatniczej oraz e-money na rynku litewskim. Umożliwi to wydawanie pieniądza elektronicznego oraz świadczenie związanych z nim usług komercyjnych. Spółka działa w Polsce, Hiszpanii oraz na Litwie, w planach jest m.in. wejście na rynki chorwacki czy ukraiński. W maju firma ogłosiła zmiany w swoim cenniku i zapowiedziała dwa plany: podstawowy (darmowy) oraz premium (10 zł miesięcznie).
Kilka tygodni temu mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że w marketach App Store i Google Play pojawiła się aktualizacja aplikacji mobilnej Provema, zawierająca interesującą nowość: moduł umożliwiający płatności za postój w płatnych strefach parkowania w centrach 140 polskich miast. Aktualizacja wskazuje też na inne nadchodzące nowości, w tym możliwość płacenia za bilety komunikacji miejskiej czy funkcję wymiany walut.