Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PayPo wchodzi w offline. Zaproponuje płatności odroczone w stacjonarnych salonach CCC

Klienci skorzystają z płatności odroczonych PayPo już od jutra w warszawskich sklepach CCC. Później usługa trafi do wszystkich salonów firmy w kraju

Polski fintech PayPo oraz sieć salonów obuwniczych CCC poinformowały o rozszerzeniu współpracy. Dotychczas płatności odroczone PayPo były dostępne dla klientów kupujących w sklepie internetowym CCC. Natomiast od jutra klienci będą mogli odroczyć płatność na 30 dni także podczas zakupów w salonach stacjonarnych CCC. Dodatkowo będą mogli skorzystać z nowej opcji, czyli podzielić płatność na cztery raty. Po miesiącu od zakupu będą więc mogli zdecydować, czy spłacają cały wydatek na obuwie, czy tylko jedną z czterech rat. Nowa opcja będzie dla nich bezpłatna.

Przeczytajcie także: Zapraszamy na Cashless Breakfast poświęcony BNPL

– "Weź do domu zapłać później" to kolejny projekt, który uruchamiamy z myślą o komforcie naszych klientów. I to nie koniec – wkrótce oddamy do ich dyspozycji nowoczesne kasy samoobsługowe, a niebawem dalsze usprawnienia – mówi Karol Półtorak, wiceprezes Grupy CCC ds. strategii i rozwoju.

Bezgotówkowe zakupy z odroczoną płatnością w sklepach stacjonarnych realizowane są z wykorzystaniem własnej aplikacji mobilnej CCC, w której udostępniona została usługa PayPo. Za jej pomocą klient generuje kod, który przedstawia przy kasie, a następnie zatwierdza swój zakup na smartfonie. Odroczenie płatności na 30 dni nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla kupującego. – Wdrożenie płatności odroczonych PayPo w handlu tradycyjnym wyznacza nowy kierunek rozwoju dla całego rynku BNPL (buy now, pay later) w Polsce – mówi Radosław Nawrocki, prezes PayPo.

Przeczytajcie także: Klarna już oficjalnie weszła do Polski

PayPo chwali się w dzisiejszym komunikacie prasowym, że jest pierwszą firmą, która wprowadza płatności odroczone do handlu stacjonarnego. Warto jednak w tym momencie przypomnieć, że wcześniej tego rodzaju wdrożenie deklarowała firma Revo Technologies, właściciel marki Mokka.

Natomiast płatności odroczone i rozwój tego rodzaju usług są jednym z najgorętszych trendów w handlu internetowym. Tematowi temu poświęcony też będzie najbliższy Cashless Breakfast, który odbędzie się już 21 września. PayPo będzie jednym z partnerów wspierających ten projekt (obok Allegro Pay i Twisto). Partnerem głównym wydarzenia została Visa.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies