Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
IdoSell nawiązał współpracę z Wish. Polskie e-sklepy łatwiej trafią do zagranicznych klientów

Wish to jedna z największych platform e-commerce na świecie, założona m.in. przez Polaka, Piotra Szulczewskiego

IdoSell, rodzimy dostawca platformy do prowadzenia sklepów internetowych, ogłosił rozpoczęcie współpracy z Wish. To amerykański gracz łączący sprzedawców z klientami za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Sklepy internetowe korzystające z rozwiązań IdoSell (obecnie jest ich 6,5 tys.), które zdecydują się na obecność w Wish, mogą liczyć na promocyjne stawki przez trzy pierwsze miesiące korzystania z usługi.

Przeczytajcie także: Z aplikacji SkyCash zniknęła funkcja doładowania konta Blikiem

Założony przed ponad dekadą Wish to jedna z największych na świecie platform e-commerce. Jej współzałożycielem i szefem jest urodzony w Polsce Piotr Szulczewski. Z komunikatu IdoSell wynika, że nawiązanie współpracy pomoże dotrzeć polskim sprzedawcom do klientów międzynarodowych. Jednocześnie zyskają oni dostęp do narzędzi optymalizujących biznes (chodzi m.in. o wskaźniki wydajności czy rozwiązania do zarządzania zapasami).

Przeczytajcie także: Adyen wprowadza system monitorujący dla platform internetowych

Jak informował już cashless.pl, IdoSell pod koniec lipca przejął pakiet większościowy swojego konkurenta – węgierskiego Shoprentera. To początek większej konsolidacji europejskiego rynku e-commerce, do której przygotowuje się polska firma. Podmiot nawiązał też współpracę z BNP Paribas, dzięki której sprzedawcy mogą udostępnić swoim klientom system ratalny jako jedną z form płatności za zakupy. Wcześniej platforma weszła w partnerstwo z fintechem PayPo, oferującym płatności odroczone. Z kolei wspólnie z InPostem przygotowane zostało narzędzie Smile, czyli odpowiednik Smarta od Allegro. To abonament za dostawy paczek z zamówieniami.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies