Dzięki udziałowi w programie, młode innowacyjne firmy mogą liczyć na wsparcie globalnej organizacji płatniczej
Pomoc operacyjna, doradztwo, inwestycje i bezpośredni dostęp do partnerów MasterCarda - to korzyści, na jakie mogą liczyć uczestnicy programu dla startupów, organizowanego po raz kolejny przez MasterCard.
– MasterCard jest firmą technologiczną, więc zależy nam na tym, żeby budować długotrwałe relacje z najbardziej obiecującymi firmami o innowacyjnym podejściu w obszarze technologii płatniczych. Dzięki takiej współpracy nasza firma jest bliżej rynku i może szybciej reagować na pojawiające się trendy, a mniejsze podmioty mogą skorzystać z naszego potencjału inwestycyjnego – mówi Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny polskiego oddziału MasterCard.
Polskim startupom szlak do udziału w programie MasterCard przetarła warszawska firma ZenCard, platforma marketingu transakcyjnego, która zakwalifikowała się do pierwszej edycji Start Path Global. Potencjał programu Start Path dobrze obrazuje przykład brytyjskiej firmy Rainbird, która przystąpiła do niego w listopadzie 2015 r. Opracowuje ona dla MasterCard narzędzie doradztwa handlowego oparte na technologii sztucznej inteligencji. Dzięki programowi firma zyskała nowe możliwości biznesowe w postaci współpracy z działem sprzedaży MasterCard, jak również dostępu do partnerów handlowych organizacji i porad udzielanych przez jej licznych ekspertów.
W każdym kwartale odbywa się nabór startupów do udziału w kolejnym kursie programu, który trwa 6 miesięcy. Obecnie przyjmowane są zgłoszenia do następnej edycji, a termin składania wniosków upływa 21 marca br. Aby złożyć wniosek o udział w programie Start Path Global, należy wejść tutaj.
Aplikujący otrzymają mailowe potwierdzenie złożenia wniosku. MasterCard zastrzega, że w niektórych przypadkach może skontaktować się z wnioskodawcą w celu dokładniejszego omówienia wniosku. Zespół Start Path zaprosi 20 kandydujących firm na prezentację w dniach 11-12 maja. Będzie to okazja nie tylko do zaprezentowania swojej kandydatury, ale także do spotkania się z partnerami programu reprezentującymi największe międzynarodowe marki. Osiem spośród kandydujących firm otrzyma ofertę uczestnictwa w programie. Rozpocznie się on od tygodnia wprowadzenia (immersion week) w czerwcu 2016 r.
Wszystkie podmioty zainteresowane konkursem MasterCard zaprasza do udziału w sesjach informacyjnych dotyczących procedury składania wniosków. Obie odbędą się 16 marca o godz. 10:00 i 18:00 polskiego czasu. Chętni mogą się zarejestrować tutaj.