Plany na temat współpracy z organizacją Visa prezes PayPo Radosław Nawrocki zdradził podczas odbywającego się dzisiaj Cashless Breakfast
Polski fintech PayPo, jeden z liderów polskiego rynku płatności odroczonych, wprowadzi do swojej oferty karty płatnicze z logo Visa. Karty będą miały formę wirtualną i będzie można je dodawać do cyfrowych portfeli takich jak Apple Pay i Google Pay. Aktualne plany zakładają, że karty w ofercie PayPo pojawią się w I kw. przyszłego roku. Będzie można płacić nimi zarówno w środowisku e-commerce, jak i w sklepach stacjonarnych.
Plany PayPo związane z wprowadzeniem na rynek nowego produktu zdradził prezes spółki Radosław Nawrocki podczas odbywającego się dzisiaj w Warszawie Cashless Breakfast. To cykliczne spotkania ekspertów w formule śniadania biznesowego, podczas którego rozmawiamy na najważniejsze tematy w branży nowoczesnych technologii i finansów. Dzisiejszy Cashless Breakfast poświęcony był płatnościom odroczonym.
W spotkaniu wzięło udział kilkudziesięciu ekspertów m.in. z firm specjalizujących się w oferowaniu płatności odroczonych. Wydarzenie otworzyliśmy prezentacją raportu na temat płatności odroczonych w Polsce w 2021 r. Wystąpienie na temat podejścia Visy do tej usługi przeprowadził Igor Zacharjasz ze Studia Innowacji Visy. Następnie odbył się panel dyskusyjny z udziałem Radosława Nawrockiego, a także Adriana Kurowskiego, szefa Visy w Polsce, oraz Adama Miziołka, szefa Twisto w Polsce. Relacja z dzisiejszego Cashless Breakfast wkrótce w serwisie cashless.pl.
Szczegóły nowego produktu wprowadzanego na rynek przez PayPo przy współpracy z Visą mają być wkrótce ujawnione. Tymczasem warto przypomnieć, że Twisto już wydaje karty płatnicze we współpracy z konkurencją Visy. W tym wypadku karty mają postać wirtualną, ale można też zamówić plastik. Za ich pomocą klienci mają dostęp do limitu kredytowego na płatności odroczone i mogą korzystać z niego także w sklepach stacjonarnych.