Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kredyty i karty kredytowe już wkrótce dla wszystkich klientów Revoluta. Spółka zwiększa limity oraz wydłuża czas spłaty zobowiązań

Już pod koniec września z nowej oferty Revoluta będą mogli skorzystać wszyscy klienci, którzy przejdą weryfikację zdolności kredytowej

Revolut poinformował, że w ramach swoich usług bankowych zwiększa limity w kartach kredytowych oraz kredytach konsumenckich. W pierwszym przypadku limit wzrośnie z 20 do 50 tys. zł, w drugim z 50 do 100 tys. zł. W przypadku kredytów wydłuży się też okres spłaty, o który mogą wnioskować klienci: zamiast maksymalnie pięciu lat, będzie to osiem lat.

Przeczytajcie także: Allegro wprowadza zmiany w metodach dostawy

Fintech ogłosił w swoim komunikacie, że do tej pory udzielił w naszym kraju kredytów i limitów w kartach kredytowych na kwotę 30 mln zł. Spółka przypomniała też, że o środki w ramach tych usług można się ubiegać w pełni online, za pośrednictwem aplikacji w zakładce Kredyty. Z końcem września oferta kredytowa stanie się dostępna dla wszystkich uprawnionych klientów Revoluta w Polsce.

Niespełna rok temu Revolut ogłosił, że uruchamia w Polsce bank. W pierwszej kolejności zaproszenia do korzystania z jego usług otrzymali klienci najaktywniej korzystający z rozwiązań brytyjskiego fintechu. Pod koniec ubiegłego roku instytucja rozpoczęła wydawanie w Polsce kart kredytowych oraz udzielanie kredytów konsumenckich. Także i w tym przypadku do pilotażu Revolut zaprosił wybranych klientów. Początkowo limit dla karty i kredytu wynosił 20 tys. zł.

Przeczytajcie także: Sztuczna inteligencja pomaga w analizie szkód po huraganie Ida

Warto zaznaczyć, że Revolut zaproponował swoim klientom większe limity krótko po tym, jak kredyty w kwocie do 90 tys. zł zaoferowała inna instytucja – stawiający pierwsze kroki na rynku Aion Bank. Wiele wskazuje na to, że brytyjska spółka chce albo będzie musiała walczyć o klientów na różnych frontach – niedawno szef fintechu, Nikołaj Storonski, ogłosił, że jego firma opracowuje usługę z zakresu płatności odroczonych. Szykuje się zatem starcie m.in. z Klarną.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies