Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Oto nowy Paytel. Zmienia logo, wprowadza softposa, uruchamia bramkę płatniczą

Zarząd Paytel przedstawił swoje plany rozwojowe podczas wczorajszego eventu w Warszawie

Bartosz Berestecki, prezes Paytel, zaprezentował wczoraj nowe logo zarządzanej przez siebie spółki. Przedstawił także plany rozwoju firmy. Wśród zapowiedzianych nowości jest m.in. nowy terminal płatniczy NexGo N3, oparty o system operacyjny Android. Terminal umożliwia nie tylko przyjmowanie płatności bezgotówkowych, ale i obsługę wielu innych czynności, takich jak przyjmowanie i wydawanie przesyłek kurierskich, udzielanie pożyczek, zarządzanie pracą restauracji, itd. Pierwsze urządzenia trafiły już do klientów Paytel.

Przeczytajcie także: Zmiany we władzach Paytel

Wśród nowości zapowiedzianych przez Beresteckiego znalazła się także bramka płatnicza dla sklepów internetowych. Dotychczas Paytel znany był przede wszystkim z obsługi stacjonarnych terminali płatniczych. To zresztą dość charakterystyczne dla polskiego rynku, że operatorzy takich urządzeń specjalizują się w obsłudze tradycyjnego handlu, zostawiając e-commerce tzw. integratorom płatności internetowych, jak PayU czy Przelewy24. Zaczyna się to jednak zmieniać, czego przejawem jest decyzja Paytel a wcześniej Polskich ePłatności, które przejęły integratora PayLane.

Z innych nowości, zapowiedzianych wczoraj przez szefostwo Paytel znalazł się także softpos. To terminal aplikacyjny możliwy do zainstalowania na smartfonach z systemem operacyjnym Android i komunikacją zbliżeniową NFC. Aplikacja umożliwia przekształcenie smartfona w terminal do przyjmowania płatności zbliżeniowych. Podobne rozwiązania są już rozwijane m.in. przez PeP, Polcard, eService czy polski fintech założony przez managerów Payarto – Softpos.

Przeczytajcie także: SIBS jedynym właścicielem Paytel

Prezes Paytel pochwalił się wczoraj także wdrożeniem nowego procesu akwizycji klientów. Procedura została uproszczona i skrócona, a sprowadza się do wprowadzenia przez klienta najważniejszych danych za pośrednictwem serwisu online. Spółka będzie też miała nowe logo. Dotychczasowy niebiesko-czerwono-żółty logotyp zostanie zastąpiony przez nowoczesny biało-niebieski, który wygląda tak:

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies