Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Verestro inwestuje w spółkę Sportigio. Czego polski fintech szuka w branży sportowej?

Sportigio oferuje swoim klientom m.in. system sprzedaży biletów

Fintech Verestro (wcześniej występujący pod nazwą uPaid) zainwestuje w Sportigio, startup dostarczający różnego typu usługi klubom, ale też ligom i federacjom sportowym. Szef Verestro, Krzysztof Drzyzga, przekonuje, że to działanie pozwoli jego firmie wejść ze swoimi produktami do nowej branży. Wartość transakcji oraz inne jej szczegóły, nie zostały ujawnione.

Przeczytajcie także: Fintech Pacific zaprezentował ofertę i cennik

Sportigio dostarcza swoim klientom aplikacje i strony internetowe, narzędzia do komunikacji z kibicami, sklep klubowy, a od niedawna także system sprzedaży biletów. Środki startup chce przeznaczyć na rozwój technologii, poszerzenie portfolio produktowego oraz pozyskiwanie klientów. Jednocześnie twórcy podmiotu nie wykluczają, że jego rozwiązania mogą znaleźć zastosowanie w innych branżach, w tym w e-commerce.

Przeczytajcie także: Opaska Xiaomi Mi Smart Band 6 NFC dostępna w Polsce

Z kolei Verestro to polski fintech, który powstał na początku ubiegłej dekady. Swoje rozwiązania dostarcza partnerom, w tym bankom na ponad 25 rynkach. Fintech oferuje usługi z zakresu m.in. tokenizacji, cyfrowego wydawania kart, płatności i wykorzystania technologii zbliżeniowej NFC. W ubiegłym roku w firmę zainwestowała organizacja Mastercard. Więcej na temat tego partnerstwa przeczytacie w tekście Ambitne plany Verestro we współpracy z Mastercard. Spółka chce otwierać kolejne biura za granicą i wejść na giełdę.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies