Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Portfel cyfrowy V.me znika. Na Visa Checkout poczekamy do jesieni

Tylko do końca marca będzie można korzystać z walleta V.me. Visa kończy obsługę tego produktu

O tym, że Visa zamierza zrezygnować z cyfrowego portfela V.me, wiadomo od kilku miesięcy. Jako pierwsi mogliście dowiedzieć się o tym z serwisu Cashless z tekstu, który znajduje się tutaj. Dotąd nie była jednak znana data ostatecznego pożegnania z V.me. Teraz wiemy już, że będzie to ostatni dzień marca. Klienci, korzystający z portfela, dostali komunikaty jak na poniższej grafice.

komunikat V.me out

Portfel V.me oferują w Polsce cztery banki: Raiffeisen Polbank, ING Bank Śląski, Santander Consumer Bank i Getin Noble. Prace wdrożeniowe prowadzone były w kilku innych instytucjach a najbardziej zaawansowane były w BZ WBK.

Przeczytajcie także: Ta platforma zakupowa chce konkurować z Allegro

Dlaczego Visa grzebie V.me? – Po wprowadzeniu tego rozwiązania w kilku krajach Europy okazało się, że takie proste myślenie, żeby przełożyć plastikowe karty do elektronicznego portfela, nie jest do końca tym, co jest potrzebne w internecie – mówił niedawno w wywiadzie dla Cashless Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Visa Europe.

Rozwiązaniem, które ma zastąpić V.me, jest wyprodukowany przez amerykańską Visa Inc. Checkout. Visa Checkout jest zintegrowany z systemem sprzedawcy. Do usługi będzie można zapisać każdą kartę Visa wydaną przez polskie banki. Natomiast wydawcy kart nie będą musieli przeprowadzać w swoich systemach żadnych prac wdrożeniowych i ponosić kosztów z tego tytułu. Zdaniem Jakuba Kiwiora Visa Checkout znajdzie się w Polsce na przełomie III i IV kwartału tego roku.

Przeczytajcie także: Kibice Legii kupią bilet przez aplikację

Rozwiązaniem konkurencyjnym dla opisanych tu produktów Visy jest portfel MasterPass oferowany przez MasterCarda. Obecnie mogą z niego korzystać klienci Raiffeisen Polbanku oraz innych instytucji, którzy mogą go aktywować za pośrednictwem strony firmy uPaid.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies