Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Aplikacja polskiego fintechu Pacific ma być gotowa jeszcze w tym tygodniu. Trwa weryfikacja w Google Play

Pacific deklaruje, że w App Store jego program pojawi się w przyszłym miesiącu

Jeszcze w tym tygodniu na rynek powinna trafić aplikacja Pacific.org. Z informacji uzyskanych przez serwis cashless.pl wynika, że apka polskiego fintechu jest już weryfikowana w markecie Google Play. Klienci początkowo mogą liczyć na MVP (Minimum Viable Product), czyli pierwszą wersję programu. To produkt w pełni działający, ale posiadający pewne ograniczenia funkcjonalne. Z kolei posiadacze urządzeń z iOS powinni się spodziewać aplikacji w App Store w listopadzie.

Przeczytajcie także: Klarna inwestuje w niemiecki fintech Billie

Aplikacja Pacific to połączenie usług finansowych i platformy zakupowej. Rozwiązanie umożliwi zdalne założenie konta bankowego (podmiot współpracuje z Aion Bankiem). W wariancie podstawowym wystarczy do tego e-mail i numer telefonu, ale aby w pełni korzystać z usług fintechu, trzeba będzie zgodzić się na weryfikację tożsamości za pomocą zdjęcia swojego dowodu osobistego oraz selfie. Kilka tygodni temu firma zaprezentowała cennik swoich usług – więcej informacji na ten temat znajdziecie w tym tekście.

Pacific będzie oferować darmowe przewalutowanie transakcji zagranicznych, płatności mobilne Google Pay i Apple Pay, ale też przy użyciu kodów QR. Fintech generuje je bezpośrednio dla produktów sklepów internetowych zintegrowanych z systemem Pacific. Dzięki temu transakcję zainicjować można poza samą aplikacją – w filmie czy poście w mediach społecznościowych. Rozwiązanie zadziała także offline – np. na metkach albo ulotkach. Po zeskanowaniu kodu użytkownik zakupi produkt w kilka sekund bez wpisywania danych.

Przeczytajcie także: Autopay wprowadzi płatności za paliwo na stacjach benzynowych

Aplikacja Pacific ułatwi również rozliczenia ze znajomymi, udostępniając użytkownikom czat, w którym oprócz wiadomości czy memów, można przesyłać pieniądze. Fintech zapewnia też, że chce działań na rzecz ograniczania zmian klimatycznych. Dodawana do konta karta Mastercard jest wykonana z plastiku wyłowionego z oceanu, a fintech od 0,1 proc. do 0,2 proc. (w zależności od planu) od każdej transakcji dokonanej z jej pomocą przekazuje na oczyszczanie mórz i oceanów z zalegających w nich odpadów. Na ten sam cel przekazany zostanie 1 proc. wartości zakupów w aplikacji. Startup obecnie realizuje rundę finansowania, w której chce pozyskać od inwestorów 4 mln zł.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies