Firma przekonuje, że wprowadzane taryfy przyniosą oszczędności małym i średnim firmom
Wywodzący się z Polski fintech ZEN poinformował o wprowadzeniu nowego cennika dla klientów z segmentu e-commerce. Firma zapewnia w swoim komunikacie, że jej oferta pomoże zaoszczędzić mniejszym i średnim podmiotom, które do tej pory były skazane na wysokie prowizje od transakcji.
Sprzedawcy w ramach subskrypcji ZEN będą mogli korzystać ze stałych stawek prowizji od transakcji opłacanych Blikiem (0,18 proc. plus 0,18 zł), za pomocą kart Mastercard i Visa (0,45 proc. plus 0,18 zł) oraz Apple Pay i Google Pay (również 0,45 proc. plus 0,18 zł). Ofertę ma wyróżniać również brak prowizji od płatności realizowanych przez klientów za pomocą aplikacji ZEN, takich jak ekspresowe płatności za pomocą kodu QR czy numeru telefonu. Cena takiego abonamentu to 115 zł miesięcznie.
Fintech podkreśla, że nowe warunki pojawiają się w dogodnym dla sprzedawców momencie – niebawem rusza sezon przedświątecznych zakupów. Nowe stawki subskrypcji bramki płatności ZEN nie są jednak przejściową promocją – będą obowiązywały przez cały okres umowy zawartej z fintechem. Jednocześnie zapewnia on, że dotychczasowe korzyści dla jego partnerów pozostają bez zmian.
Warto przypomnieć, że ZEN został założony przez Dawida Rożka i uzyskał na Litwie licencję pieniądza elektronicznego. Fintech oferuje m.in. aplikację, za pośrednictwem której można zarządzać kartą płatniczą Mastercard w formie plastikowej lub wirtualnej oraz rachunkami w wielu różnych walutach. Kartę można dodawać do portfeli Apple Pay i Google Pay. Niedawno firma nawiązała współpracę z giełdą kryptowalut Kanga i rozszerzyła partnerstwo z Paysafe.