Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
ZEN z nową ofertą dla e-commerce. Mają ją wyróżniać niskie, stałe prowizje za obsługę transakcji i brak ukrytych kosztów

Firma przekonuje, że wprowadzane taryfy przyniosą oszczędności małym i średnim firmom

Wywodzący się z Polski fintech ZEN poinformował o wprowadzeniu nowego cennika dla klientów z segmentu e-commerce. Firma zapewnia w swoim komunikacie, że jej oferta pomoże zaoszczędzić mniejszym i średnim podmiotom, które do tej pory były skazane na wysokie prowizje od transakcji.

Przeczytajcie także: Klarna inwestuje w niemiecki fintech Billie

Sprzedawcy w ramach subskrypcji ZEN będą mogli korzystać ze stałych stawek prowizji od transakcji opłacanych Blikiem (0,18 proc. plus 0,18 zł), za pomocą kart Mastercard i Visa (0,45 proc. plus 0,18 zł) oraz Apple Pay i Google Pay (również 0,45 proc. plus 0,18 zł). Ofertę ma wyróżniać również brak prowizji od płatności realizowanych przez klientów za pomocą aplikacji ZEN, takich jak ekspresowe płatności za pomocą kodu QR czy numeru telefonu. Cena takiego abonamentu to 115 zł miesięcznie.

Fintech podkreśla, że nowe warunki pojawiają się w dogodnym dla sprzedawców momencie – niebawem rusza sezon przedświątecznych zakupów. Nowe stawki subskrypcji bramki płatności ZEN nie są jednak przejściową promocją – będą obowiązywały przez cały okres umowy zawartej z fintechem. Jednocześnie zapewnia on, że dotychczasowe korzyści dla jego partnerów pozostają bez zmian.

Przeczytajcie także: Autopay wprowadzi płatności za paliwo na stacjach benzynowych

Warto przypomnieć, że ZEN został założony przez Dawida Rożka i uzyskał na Litwie licencję pieniądza elektronicznego. Fintech oferuje m.in. aplikację, za pośrednictwem której można zarządzać kartą płatniczą Mastercard w formie plastikowej lub wirtualnej oraz rachunkami w wielu różnych walutach. Kartę można dodawać do portfeli Apple Pay i Google Pay. Niedawno firma nawiązała współpracę z giełdą kryptowalut Kanga i rozszerzyła partnerstwo z Paysafe.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies