Stary serwis transakcyjny Credit Agricole będzie działać tylko do 16 listopada bieżącego roku
Biuro prasowe Credit Agricole w Polsce podało termin wyłączenia starego systemu transakcyjnego. Zgodnie z komunikatem banku będzie on działał do 16 listopada bieżącego roku. Po tej dacie klienci Credit Agricole będą mogli zarządzać swoimi rachunkami wyłącznie za pośrednictwem nowego systemu, który został udostępniony dwa lata temu.
Zgodnie z informacji przekazanymi serwisowi cashless.pl wiosną bieżącego roku stary system transakcyjny Credit Agricole miał zostać wyłączony już w minione wakacje. Jak widać, termin ten został nieco przedłużony. Z aktualnego komunikatu prasowego banku wynika, że ze starego serwisu korzysta już niewielu klientów. Natomiast w marcu podawano, że było to ok. 8 proc. aktywnych klientów, a więc ok. 37 tys. osób.
Jednocześnie Credit Agricole przypomina, że nowy serwis daje o wiele większe możliwości w porównaniu z swoim poprzednikiem. Mowa o takich usługach jak m.in. otwieranie rachunków oszczędnościowych i lokat, menadżer finansów, składanie wniosków w programach 500+ i 300+, samodzielne zarządzanie kartami, możliwość podpisywania aneksów do umów z bankiem czy dostosowania pulpitu do własnych potrzeb.
Credit Agricole zapowiedział również, że w najbliższym czasie w jego nowym serwisie transakcyjnym pojawią się kolejne funkcje, a wśród nich przede wszystkim czat z doradcą.