Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowy ranking siły marek płatniczych. Na czele Blik, w czołówce jeszcze m.in. Mastercard i Visa

Ranking marek, w tym tych z branży płatniczej, po raz kolejny przygotował magazyn Press

System Blik ponownie został uznany za najsilniejszą markę w rodzimych płatnościach w rankingu Top Marka tworzonym przez Press i Press-Service Monitoring Mediów. Rozwiązanie Polskiego Standardu Płatności uzyskało mocną pozycję za sprawą pozytywnych informacji, jakie pojawiały się na jego temat w mediach starego i nowego typu. Brand pomogła spopularyzować m.in. loteria Blikomania oraz akcje inicjowane np. na Facebooku.

Przeczytajcie także: Ergo Hestia uruchomiła czatbota

Autorzy raportu zwracają uwagę, że dla segmentu płatności elektronicznych pandemia okazała się dobrym czasem – częściej posługiwano się kartami, by unikać kontaktu z gotówką, wzrosły też obroty w handlu online. Beneficjentami tych zmian, oprócz Blika, są także organizacje Mastercard i Visa, które znalazły się odpowiednio na trzecim i czwartym miejscu w zestawieniu. Pierwszej pomógł m.in. sponsoring tytularny międzynarodowego festiwalu kina niezależnego Off Camera. Druga zyskała jako jeden z głównych sponsorów igrzysk olimpijskich w Tokio. Pierwszą piątkę zestawienia uzupełniają PayPal oraz Przelewy24

Przeczytajcie także: Allegro obniża cenę pakietu Smart

W tegorocznej edycji badania przeanalizowano 108 mln wzmianek na temat brandów, które pojawiły się w prasie (2 mln), serwisach internetowych (16 mln) i mediach społecznościowych (90 mln postów). Przy obliczaniu siły marki brano pod uwagę liczbę publikacji, ale też szacowane dotarcie przekazu oraz jego wydźwięk. Wykorzystując te dane stworzono listę 500 brandów o najmocniejszym i najlepszym wizerunku w prasie oraz internecie. Liderem tegorocznego rankingu został PKO BP.

Z przygotowanego zestawienia można się także dowiedzieć, że serwis cashless.pl znalazł się w gronie pięciu portali, w których najczęściej pisano o rodzimej branży płatniczej.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies