Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
W aplikacji Revoluta zaprojektujecie swoją kartę. Czy taka usługa ma jeszcze sens?

Revolut, wprowadzając usługę umożliwiającą umieszczenie na karcie indywidualnej grafiki, dołączył do kilku banków, które od dawna oferują taką funkcję

Revolut poinformował, że udostępnił w Polsce usługę samodzielnego projektowania kart. Klienci poprzez aplikację mogą umieszczać na nich teksty, obrazy, emotikony oraz odręczne szkice. Firma przekonuje, że jako pierwsza w branży udostępnia taką usługę posiadaczom kart metalowych i plastikowych. Personalizacja karty kosztuje niespełna 14 zł.

Przeczytajcie także: Zmiany we władzach Rady Bankowości Elektronicznej

Klient projektujący w aplikacji kartę może w każdej chwili akceptować lub cofać naniesione zmiany. Gdy projekt nabierze oczekiwanych kształtów, można zobaczyć go w trybie podglądu. Konieczne będzie jeszcze potwierdzenie, że wizerunek nie narusza obowiązującego prawa i regulaminu fintechu. Usługa dostępna jest dla osób korzystających z płatnych planów Plus, Premium (w obu przypadkach wzór jest nadrukowywany) i Metal (w tym przypadku stosuje się grawerowanie laserowe).

Przeczytajcie także: Yolo na zawsze żegna się z biznesem pożyczkowym

Revolut przekonuje, że taka karta może się wyróżniać na tle innych, a rynek spersonalizowanych produktów i usług rośnie. Część użytkowników rzeczywiście może być tym zainteresowana – wzór na karcie ma dla nich znaczenie. Pojawia się jednak pytanie, czy dotyczy to pokaźnej grupy klientów? Rośnie przecież grono fanów płatności mobilnych, którzy w transakcjach używają smartfona, smartwatcha czy opaski i odpowiedniej aplikacji. Być może użytkownicy płatnych planów Revoluta woleliby, żeby swoje działania skupił na innej kwestii?

Natomiast wprowadzając możliwość personalizacji wyglądu kart Revolut dołącza do sporej grupy banków w Polsce, które taką usługę udostępniły już wcześniej. Wśród nich wymienić można m.in. ING, mBank, Pekao, Getin czy Credit Agricole.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies