Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Santander zapowiada kilka nowości w bankowości internetowej i aplikacji

Klient zobaczy na ekranie nie tylko zaksięgowane transakcje, ale też te oczekujące na realizację, w tym blokady kartowe czy transakcje odrzucone

Santander informuje za pośrednictwem strony internetowej, jakie nowości przygotował dla użytkowników bankowości elektronicznej. Bank zapowiada m.in. tymczasowe blokowanie karty, jeśli wykryje podejrzane transakcje. Poinformuje o tym klienta za pomocą SMS-a i poprosi o weryfikację płatności. Można to zrobić logując się do bankowości internetowej.

Przeczytajcie także: Revolut wreszcie uruchamia Apple Pay dla juniorów

Bank zapowiedział, że po zmianach użytkownik bankowości internetowej zobaczy na pulpicie nie tylko zaksięgowane transakcje, ale też te oczekujące na realizację, w tym blokady kartowe czy transakcje odrzucone. Stan konta ma być z kolei szybciej aktualizowany po przelewie. W serwisie transakcyjnym nie wymaga to dodatkowej czynności, ale w aplikacji trzeba przeciągnąć palcem w dół po ekranie smartfona, by odświeżyć odczyt salda. Także w aplikacji będzie można zrezygnować z wyciągu papierowego i włączyć bezpłatny eWyciąg (wyciąg elektroniczny).

Przeczytajcie także: mBank zapowiada nowe usługi, w tym platformę e-commerce

Instytucja deklaruje także uporządkowanie zakładki "Twoje sprawy" – stanie się ona spójna z pozostałymi elementami aplikacji Santander mobile. Zarówno w tej zakładce, jak i w Kontakcie w bankowości internetowej, pojawi się opcja złożenia reklamacji. Bank będzie też przypominał o odświeżeniu zgody na agregowanie danych kont innych instytucji.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies