InPost Fresh, który wystartował w lipcu, to usługa umożliwiająca zamawianie produktów wyłącznie ze sklepów Makro
Na początku 2022 roku usługa Inpost Fresh zostanie rozszerzona o nowych partnerów, o czym na konferencji prasowej poinformował Rafał Brzoska. Klienci mogą się wówczas spodziewać nie tylko nowych sklepów, ale też wprowadzenia rozwiązania do kolejnych miast. Pilotaż platformy, który rozpoczął się w lipcu, potrwa do końca tego roku.
Użytkownicy aplikacji Inpost Fresh w fazie testów mogą zamawiać zakupy w sklepach Makro w Warszawie. Atutem rozwiązania jest m.in. krótki czas dostawy – przy zamówieniach typu Express wynosi on nawet kilkadziesiąt minut. Klienci wybierają produkty z oferty liczącej 10 tys. pozycji. Między innymi mogą zamawiać owoce i warzywa, mięso i ryby. Zapłacić można Blikiem, szybkim przelewem, kartą, ale też gotówką.
Inpost posumował też dwoją działalność w III kwartale br. Przychody firmy w Polsce wyniosły ponad 801 mln zł, wobec niespełna 601 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego. Na koniec września całkowita liczba paczkomatów wyniosła blisko 18 tys. (z czego 15 tys. działa na rynku polskim), czyli o ponad 60 proc. więcej niż przed rokiem. Liczba aktywnych użytkowników aplikacji Inpost Mobile wzrosła do ponad 7,4 mln. Kwartał wcześniej było to 7 mln.