Bank wraz z twórcami z Twitcha i YouTube'a będzie też przygotowywał konkursy dla posiadaczy rachunków
mBank poinformował o stworzeniu nowej oferty dla graczy. Jej głównym elementem jest rachunek z kartą (do wyboru wzory nawiązujące do cyfrowej rozrywki). Przygotowano trzy konta: dla osób w wieku 13-17 lat, 18-20 lat i powyżej 21 lat. Za założenie jednego z nich i aktywne korzystanie można otrzymać premię sięgającą 300 zł.
Instytucja przekonuje, że celem tym razem nie jest jednorazowa promocja, ale zainteresowanie graczy kontem, które będzie im regularnie przynosić korzyści dopasowane do aktualnych trendów. Oznacza to np. rabaty na platformach z grami czy na akcesoria komputerowe w ramach mOkazji. Partnerami mBanku są Asus, GOG.com oraz Muve.pl, a lista ta ma być poszerzana.
Bank zapowiada także wyzwania, które przygotowuje we współpracy z twórcami ze środowiska graczy, znanymi z YouTube’a czy Twitcha. Mają się one odbywać przynajmniej raz w miesiącu, a ich listę można znaleźć pod tym adresem. Klient, któremu uda się zrealizować zadanie, powalczy o nagrodę. W ramach pierwszego wyzwania uczestnicy mają przygotować klip wideo w grze Battlefield 2042. Do zdobycia jest konsola nowej generacji.