Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mBank z ofertą dla graczy. Klienci mogą liczyć m.in. na atrakcyjne ceny gier i sprzętu

Bank wraz z twórcami z Twitcha i YouTube'a będzie też przygotowywał konkursy dla posiadaczy rachunków

mBank poinformował o stworzeniu nowej oferty dla graczy. Jej głównym elementem jest rachunek z kartą (do wyboru wzory nawiązujące do cyfrowej rozrywki). Przygotowano trzy konta: dla osób w wieku 13-17 lat, 18-20 lat i powyżej 21 lat. Za założenie jednego z nich i aktywne korzystanie można otrzymać premię sięgającą 300 zł.

Przeczytajcie także: Piotr Kurczewski odszedł z zarządu operatora Przelewy24

Instytucja przekonuje, że celem tym razem nie jest jednorazowa promocja, ale zainteresowanie graczy kontem, które będzie im regularnie przynosić korzyści dopasowane do aktualnych trendów. Oznacza to np. rabaty na platformach z grami czy na akcesoria komputerowe w ramach mOkazji. Partnerami mBanku są Asus, GOG.com oraz Muve.pl, a lista ta ma być poszerzana.

Przeczytajcie także: Inpost w Wielkiej Brytanii zawarł sojusz z eBayem

Bank zapowiada także wyzwania, które przygotowuje we współpracy z twórcami ze środowiska graczy, znanymi z YouTube’a czy Twitcha. Mają się one odbywać przynajmniej raz w miesiącu, a ich listę można znaleźć pod tym adresem. Klient, któremu uda się zrealizować zadanie, powalczy o nagrodę. W ramach pierwszego wyzwania uczestnicy mają przygotować klip wideo w grze Battlefield 2042. Do zdobycia jest konsola nowej generacji.

KATEGORIA
PROMOCJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies