Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
mPay chwali się nowym udziałowcem. W spółkę zainwestował kontrowersyjny youtuber

1,5 mln akcji mPay kupił Michał Bodzioch, znany w internecie jako Dziki Trener. Kwoty transakcji nie ujawniono

Biuro prasowe mPay podało informację o pozyskaniu przez spółkę nowego udziałowca, którym został youtuber Michał Bodzioch (Dziki Trener). Z komunikatu wynika, że influencer kupił 1,5 mln akcji mPay, a w ramach umowy inwestycyjnej będzie promował aplikację mobilną spółki. Kwoty transakcji nie ujawniono.

Przeczytajcie także: mPay wchodzi w kryptowaluty

Z komunikatu prasowego mPay wynika, że współpraca Dzikiego Trenera z mPay to rezultat działań funduszu Solution One. Kilka miesięcy temu, w kwietniu 2021 roku, fundusz wraz z partnerami zainwestował 5,5 mln zł w spółkę mPay. Solution One jest również udziałowcem spółki Dziki Trener. Influencer ma 3 mln obserwujących na Facebooku, Instagramie i YouTube.

Przeczytajcie także: mPay sprzedaje bilety autostradowe

Strony umowy zakładają, że współpraca Bodziocha z mPay ma przynieść temu drugiemu w przyszłym roku co najmniej 100 tys. nowych użytkowników, którzy założą konto w aplikacji i podepną do niego kartę. Dodatkowo co najmniej 10 tys. klientów ma wykupić za pośrednictwem aplikacji ubezpieczenie komunikacyjne.

Okiem redaktora

mPay nie po raz pierwszy w ostatnim czasie zaskakuje niestandardowymi działaniami marketingowymi. Kilka tygodni temu poinformował na przykład o nawiązaniu współpracy z Rafałem Zaorskim, inną znaną w sieci postacią nazywaną czasem największym spekulantem w Polsce, z którym spółka chce opracować usługi kryptowalutowe.

Zastanawiam się jednak, czy przedstawiciele mPay przed decyzją o nawiązaniu współpracy z Dzikim Trenerem obejrzeli przynajmniej jeden film z jego kontrowersyjnymi i wulgarnymi komentarzami na przykład na temat koronawirusa. Bodzioch może zaklinać rzeczywistość i w każdym swoim wideo podkreślać, że nie stoi po żadnej stronie sporu. Mnie jednak trudno wiele jego wypowiedzi interpretować inaczej niż jako bagatelizowanie pandemii, czy zniechęcanie do szczepień. Czy mPay chce być kojarzony z takimi treściami?

Jacek Uryniuk
KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies