Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nest Bank przejdzie rebranding. Zmieni też swój system internetowy i aplikację. Nowości już w I kw. 2022 r.

Nowa identyfikacja wizualna Nest Banku ma podkreślać realizowaną od dwóch lat strategię, w której instytucja stawia na specjalizację w usługach dla mniejszych firm

Nest Bank zapowiedział zmianę identyfikacji wizualnej. Obejmie ona swoim zasięgiem nie tylko logotyp i stronę internetową, ale też bankowość internetową, aplikację mobilną, karty płatnicze oraz placówki. Aktualizacja ma odpowiadać realizowanej od dwóch lat strategii biznesowej, polegającej na specjalizacji w segmencie małych firm.

Przeczytajcie także: Liczba placówek bankowych w Polsce spadła już poniżej 11 tys.

Hasłem marki będzie "Siła przedsiębiorców", a zmiany wizualne mają odpowiadać na postęp cyfrowy, jaki dokonuje się w firmach. Ma być nowocześnie i dynamicznie, by wyróżnić się na tle innych banków, ale też fintechów.

Przeczytajcie także: Revolut wprowadza konta oszczędnościowe dla wszystkich klientów

Bank zapowiada, że pierwsze zmiany wprowadzi pod koniec I kw. 2022 roku. Należy się wówczas spodziewać nowej strony internetowej (jej demo jest już dostępne pod tym adresem), bankowości elektronicznej i aplikacji mobilnej. Zmianie ulegną także profile banku w mediach społecznościowych. Najwcześniej w II kw. klienci powinni się spodziewać nowego wyglądu kart płatniczych. Instytucja zaznacza przy tym, że nie zamierza wymieniać kart, które nie straciły ważności. Z kolei w drugiej połowie przyszłego roku planowana jest zmiana wyglądu placówek.

KATEGORIA
CIEKAWOSTKI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies