Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Bankowość internetowa ING Business z nową stroną logowania. Zmian domagali się klienci

Bank zapewnia, że w odświeżonej wersja serwisu uproszczono logowanie, ale przy zachowaniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa

Klienci korporacyjni ING mogą korzystać z nowej strony logowania do bankowości internetowej ING Business, o czym poinformowała instytucja. Zmienił się nie tylko adres logowania i wygląd strony, ale też sposób wprowadzania hasła dla użytkowników korzystających z metody opartej o login, hasło i SMS. Od teraz będą oni wpisywać pełne hasło zamiast jego wybranych znaków. O szczegółach nowego logowania klienci są informowani w systemie ING Business.

Przeczytajcie także: Paczkomaty mają być umieszczane w sklepach sieci Żabka

Bank wyjaśnia, że uproszczono proces logowania, ale z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa. Potrzebę zmian zgłaszali sami klienci, którzy brali udział w projektowaniu udostępnionego teraz serwisu. Strona jest responsywna, co oznacza, że dopasowuje się do każdego rozmiaru ekranu. Instytucja zapewnia też, że użyto prostego języka, dzięki czemu treści powinny być jasne i zrozumiałe. Użytkownicy logujący się za pomocą aplikacji mobilnej nadal mogą z niej korzystać.

Przeczytajcie także: PKO BP stawia na mobilną autoryzację

Atutem nowej strony ma być m.in. czcionka – czytelna przy każdym oświetleniu i przyjazna dla osób, które mają problemy ze wzrokiem. Co więcej, logowanie w tej odsłonie ma być w pełni dostępne dla osób niedowidzących i niewidzących - spełnia wytyczne WCAG 2.1 (Web Content Accessibility Guidelines) na poziomie AA. Użytkownicy zyskali też możliwość zdalnego odzyskania hasła i loginu.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies