Zmiana była wcześniej komunikowana, a wynika m.in. z planów ekspansji międzynarodowej
Spółka eobuwie.pl poinformowała, że zmieniła nazwę na Modivo. Od dzisiaj wszelkie czynności formalno-prawne firma będzie realizować pod tą nazwą. Zmiana ta była wcześniej komunikowana, należy też zaznaczyć, że nie zmieni się nazwa platformy e-commerce – obuwie i akcesoria wciąż będą dostępne na eobuwie.pl.
Marka Modivo nie jest nowym tworem, funkcjonuje pod nią sklep internetowy z odzieżą, obuwiem, torebkami czy akcesoriami. Nawiązano zatem do modowego brandu oferującego szerszą ofertę produktów. Firma tłumaczy, że zmiana nazwy podyktowana jest planami ekspansji zagranicznej (Modivo jest łatwiejsze do wymówienia) oraz giełdowego debiutu.
Spółka eobuwie.pl z grupy CCC w połowie lipca ubiegłego roku informowała o zawarciu umowy z SVF II Motion Subco, podmiotem z grupy kapitałowej japońskiego Softbanku. Przewidywała ona objęcie przez Japończyków obligacji wyemitowanych przez eobuwie o wartości 500 mln zł. Obligacje zostaną wykupione po trzech latach albo zamienione na akcje, jeśli eobuwie zdecyduje się przeprowadzić pierwszą ofertę publiczną i wejść na giełdę. Działania te podwyższyły wartość polskiej spółki do poziomu 6 mld zł.