Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
InPost uruchamia szybkie zwroty w aplikacji. Drukowanie etykiet nie będzie potrzebne

Aby zwrócić przesyłkę, wystarczy wygenerować kod w aplikacji i skorzystać z dowolnego paczkomatu

InPost poinformował o uruchomieniu nowej usługi: szybkich zwrotów w aplikacji. Odbędzie się to bez konieczności drukowania etykiety. Klient może zwrócić paczkę zaraz po jej odebraniu, a nada ją w dowolnym paczkomacie. Firma zapewnia, że cały proces jest intuicyjny i prosty, a użytkownik apki może w niej śledzić drogę powrotną przesyłki.

Przeczytajcie także: Zmiany w ubezpieczeniu dla klientów Revoluta

Jak wygląda proces zwrotu przesyłki w aplikacji InPost Mobile? Użytkownik powinien w niej wybrać ikonę "Zwróć". Paczkę do zwrotu można wybrać z listy przesyłek albo przez sekcję "Wyszukaj sklep" – wystarczy w niej wpisać nazwę sklepu, do którego chce się zwrócić towar (trzeba zaznaczyć, że usługi zwrotu nie oferują wszystkie sklepy).

W kolejnym kroku klient wypełnia dane zwrotu i klika "Zwróć przesyłkę". W części przypadków to wystarczy – użytkownik otrzyma kod zwrotu w aplikacji oraz w mailu. Część zwrotów będzie jednak wymagała akceptacji przez sklep – należy na nią poczekać. Użytkownik jest zobowiązany spakować i zabezpieczyć paczkę. Z użytego już raz pudełka trzeba usunąć starą etykietę i napisać na opakowaniu kod zwrotu. Z tak przygotowaną przesyłką wystarczy udać się do paczkomatu i w jego czytniku zeskanować kod QR z aplikacji lub wybrać opcję nadania paczki na ekranie maszyny. Pozostaje włożyć przesyłkę do wskazanej skrytki.

Przeczytajcie także: W aplikacji Spoko pojawią się płatności Google Pay

InPost sukcesywnie rozbudowuje możliwości swojej aplikacji mobilnej. Pod koniec listopada 2020 roku firma umożliwiła nadawanie w niej paczek – także bez konieczności drukowania etykiet. Deklarowano wówczas, że to najbardziej skomplikowana usługa w historii firmy, nad którą pracowano blisko rok. Apka InPostu dostępna jest w Google Play, App Store oraz Huawei AppGallery. Firma we wrześniu 2021 roku podawała, że z rozwiązania tego korzysta 7 mln osób.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies