Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Tej usługi Polacy nie polubili. Koniec aplikacji, serwisu i karty up and go

Apka zniknie z marketów już dzisiaj. Natomiast klienci, którzy już korzystają z usług pod marką up and go, będą to mogli robić tylko do 10 maja bieżącego roku

Operator usługi up and go, czyli startup fintechowy Dipocket, poinformował o podjęciu decyzji o zakończeniu projektu. – Z przykrością informujemy, że z dniem 10 maja 2022 roku zaprzestaniemy wspierania aplikacji mobilnej up and go oraz serwisu internetowego upcard.pl. Powodem jest to, że mimo wszelkich starań tylko nieliczni klienci korzystają z aplikacji, zdecydowanie za mało by nadal wspierać jej utrzymanie, a aktywna dystrybucja kart poprzez sieć Żabka zakończyła się już w marcu 2021 roku – czytam w informacji wysłanej do użytkowników up and go.

Przeczytajcie także: Dipocket wprowadza kartę up and go

Z komunikatu wynika ponadto, że już dzisiaj aplikacja up and go zniknie z marketów App Store oraz Google Play. Jednak osoby, które już zainstalowały oprogramowanie na swoim smartfonie, będą mogły korzystać z niego do ostatniego dnia świadczenia usługi, a więc do 10 maja. Jeśli ktoś posiada kartę up and go i chciałby zainstalować aplikację w okresie od dziś do 10 maja, może napisać prośbę w tej sprawie do biura obsługi klienta Dipocket, a zostanie mu udostępniony odpowiedni link.

Fintech pisze też do klientów, że jeśli karta któregoś z nich wygaśnie w powyższym terminie, nie zostanie wznowiona. W przypadku wszystkich pozostałych użytkowników umowa o korzystanie z karty wygaśnie 10 maja. Środki na rachunku powiązanym z kartą można wydać płacąc nią lub przelać je na konto bankowe, logując się do aplikacji lub na stronie upcard.pl. Można również poprosić o zainicjowanie przelewu pisząc na adres contact@dipocket.org. Będzie to można zrobić przez sześć lat od wygaśnięcia umowy na korzystanie z karty.

Przeczytajcie także: Uwaga na zamrożone przelewy Dipocket

Przypomnę, że up and go to usługa wprowadzona przez brytyjski fintech Dipocket i bank Santander w Polsce wiosną 2019 r. Początkowo kartę wraz z pakietem aktywacyjnym można było kupić w wybranych sklepach Żabka. Później można je było zamawiać także zdalnie. W skład usługi wchodzi aplikacja mobilna oraz karta płatnicza, którą można powiązać z Apple Pay i Google Pay. Konto można zasilić z rachunku innej karty albo szybkim przelewem typu pay by link lub Blikiem bezpośrednio z konta w banku. Kartą up and go można płacić w sklepach i wypłacać gotówkę z bankomatów (z urządzeń Santandera za darmo). Natomiast za pomocą aplikacji można zlecać bezpłatne przelewy.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies