Za sprawą przejęć konkurencji Booksy wyrosło na silnego lidera w swojej branży
Dobiega końca łączenie Booksy i Moment. Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, klienci tego drugiego podmiotu zostali poinformowani, że 5 kwietnia platforma moment.pl przestanie funkcjonować. Rezerwacja wizyty w salonach fryzjerskich czy kosmetycznych będzie się odbywać przez Booksy. Użytkownicy serwisu mogą się spodziewać informacji, jak korzystać z nowego rozwiązania.
Serwis rezerwacyjny moment.pl należy do firmy Versum, która jeszcze w 2020 roku informowała o fuzji z konkurencją, czyli wspomnianym już Booksy. W efekcie powstała największa na świecie platforma dla salonów urody. Łączenie podmiotów przewidywało, że do zarządu Booksy dołączą założyciele Versum – Sebastian Maśka i Paweł Kantyka, którzy mieli odpowiadać za rozwój nowych rynków i produktu do zarządzania salonami.
Dla wywodzącego się z Polski Booksy nie było to ostatnie poszerzanie bazy klientów przez przejęcie. Spółka dokonała też akwizycji amerykańskich Genbooka oraz GoPanache, francuskiego Kiute oraz polskiego Lavito. W efekcie podmiot zarządzany przez Stefana Batorego wyrósł na mocnego lidera w swojej branży. Chociaż początkowo startup skupiał się na rezerwacjach w branży beauty (salony fryzjerskie, kosmetyczne, barberskie), to z czasem poszerzył zakres świadczonych usług o telekomy czy finanse, a oferta ma być nadal rozwijana.