Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Verestro dołącza do programu Mastercard Send. Liczy, że umożliwi mu to szybszy rozwój za granicą

Verestro to wywodzący się z Polski fintech, wcześniej występujący pod nazwą uPaid. Wśród udziałowców ma m.in. Mastercarda

Fintech Verestro poinformował o dołączeniu do programu Mastercard Send, który umożliwia modernizację w zakresie przekazów pieniężnych. Klienci firm biorących w nim udział mogą bezpiecznie wysyłać i odbierać pieniądze w czasie zbliżonym do rzeczywistego, zarówno w kraju, jak i za granicą. Polska spółka jest jedną z 16 firm na świecie, które biorą udział w tym przedsięwzięciu.

Przeczytajcie także: Allegro może przejąć Mall Group i WE|DO

Verestro wyjaśnia, że wdraża usługę Mastercard Send w aplikacjach bankowych oraz fintechowych, także w postaci płatności QR. Firma zapewnia, że uczestnictwo w programie oznacza wsparcie dla jej ekspansji międzynarodowej. Rozwiązanie może być wykorzystywane nie tylko w przelewach, ale też doładowaniach kart czy portmonetek płatniczych albo wypłacie gotówki z portfeli kryptowalutowych.

Do niedawna Verestro znane było jako uPaid. Fintech z siedzibą w Warszawie działa na rynku od przeszło dekady i specjalizuje się w rozwijaniu, integracji i zarządzaniu API dla banków i innych firm z sektora finansów. Rozwiązania startupu obecne są na ponad 25 rynkach, a zdecydowana większość przychodów generowanych jest z działań na rynkach zagranicznych. Fintech przeprowadził wdrożenia usług płatniczych m.in. dla Austriacard, ShopeePay w Tajlandii czy Fidor Bank w Niemczech.

Przeczytajcie także: Będzie ukraińska wersja aplikacji mObywatel

Latem 2020 roku udziałowcem Verestro został Mastercard. Deklarowano wówczas, że amerykańska organizacja ma wesprzeć spółkę nie tylko finansowo – miała jej też zapewnić dostęp do swojej sieci partnerów. Dzięki temu startup może znacznie szybciej rozwijać się na rynkach zagranicznych. Verestro należy już do platformy Engage rozwijanej przez Mastercard. Projekt uruchomiono w 2017 roku i jest on przeznaczony m.in. dla wydawców kart, właścicieli sklepów i producentów urządzeń z obszaru internetu rzeczy.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies