Bank zachęca jednocześnie do zainstalowania najnowszej wersji aplikacji PeoPay, która oferuje więcej możliwości i poprawę bezpieczeństwa
Pekao poinformował, że starsze wersje aplikacji PeoPay niebawem przestaną działać. Wyłączone zostanie oprogramowanie w wersji 3.60 lub niższej działające na urządzeniach z systemami Android oraz iOS. Aby dalej mieć dostęp do rachunku przez apkę, należy ją zaktualizować. Zapewni to nie tylko większe bezpieczeństwo i szybsze działanie, ale też szereg funkcji niedostępnych w starszej wersji.
Aplikacja w odświeżonej wersji umożliwia m.in. składanie większej liczby dyspozycji, które wcześniej wymagały wizyty w placówce banku, a także korzystanie z funkcji powiadomień. Oprogramowanie może być wykorzystane do identyfikacji klienta u konsultanta infolinii albo w oddziale, jeśli użytkownik nie ma przy sobie dowodu osobistego. Aplikacja PeoPay w najnowszej wersji umożliwia też płacenie za parkingi prywatne i w strefach płatnego parkowania, a także zakup biletów komunikacji miejskiej.
Aby zaktualizować aplikację, należy skorzystać z marketów Google Play lub App Store. PeoPay można zainstalować na smartfonach z Androidem w wersji 6.0 oraz na sprzęcie Apple z iOS w wersji od 11.0. Może się oczywiście okazać, że urządzenie ma starszą wersję oprogramowania – wówczas aktualizacja nie będzie możliwa. Klientowi pozostaje wymienić telefon albo korzystać z rachunku po zalogowaniu się przez przeglądarkę mobilną do serwisu pekao24.pl.