Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Bilety już dostępne w aplikacji Moje ING mobile. To efekt współpracy z moBiLETem

Na razie z rozwiązania będą mogli korzystać posiadacze smartfonów z Androidem. Za kilka miesięcy dołączą do nich użytkownicy urządzeń z iOS

Użytkownicy aplikacji Moje ING mobile mogą już kupować w niej bilety komunikacji miejskiej. Na razie z takiego rozwiązania skorzystają posiadacze smartfonów z systemem Android. Dla klientów używających iPhone’ów usługa ma być dostępna w drugim kwartale tego roku.

Przeczytajcie także: Jokr opuszcza polski rynek

W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać zapowiedź tej nowości kilka tygodni temu. Już wówczas było wiadomo, że nowa usługa jest efektem współpracy banku z operatorem aplikacji moBiLET. Partnerstwo zaowocowało wcześniej dodaniem do apki ING funkcji opłacania postoju w strefach parkowania. Usługę tę udostępniono w lipcu zeszłego roku, zapowiedziano też wówczas, że w oprogramowaniu pojawi się opcja kupowania biletów.

Warto przypomnieć, że kilka innych banków również współpracuje z moBiLETem przy usłudze sprzedaży biletów na transport miejski. W tym gronie można wymienić Aliora, BNP Paribas, Millennium, PKO BP i Santandera. Funkcję taką w swojej bakowości mobilnej znajdą też klienci Pekao, ale w tym przypadku instytucja postawiła na współpracę z operatorem apki SkyCash.

Przeczytajcie także: PeoPay Kids z nowymi funkcjami

Aktualizacja aplikacja Moje ING mobile zawiera też kilka innych zmian. Bank informuje, że m.in. usprawniono proces otwierania konta z pomocą wideoweryfikacji, poprawiono zapamiętywanie języka w apce i wdrożono przekierowanie z powiadomienia push do historii transakcji.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies