Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nest Bank zapowiada konto na selfie. Skorzystają klienci indywidualni i firmowi

Nowość ma się pojawić w tym roku. To element szerszych zmian, obejmujących m.in. odświeżenie identyfikacji wizualnej banku

Nest Bank zapowiedział dzisiaj nowy proces zakładania konta w aplikacji mobilnej – w weryfikacji tożsamości klientów wykorzystane zostanie selfie. Instytucja deklaruje, że rachunek z pomocą apki będzie można założyć w 10 minut, a skorzystają z tego zarówno klienci indywidualni, jak i przedsiębiorcy. Ta zmiana ma zacząć obowiązywać jeszcze w tym roku.

Przeczytajcie także: Provema na liście ostrzeżeń publicznych

Deklaracje banku towarzyszą wprowadzeniu zmian wizualnych: od dzisiaj klienci tej instytucji mogą korzystać z nowej strony internetowej (dostępna nadal pod adresem nestbank.pl), a także odświeżonych aplikacji i serwisu bankowości internetowej. Nest postawił nie tylko na nowe logo, ale też zdecydował się na inną kolorystykę. Bank zaprezentował również nowe wizerunki kart płatniczych. Karty biznesowe są grafitowe, a karty dla klientów indywidualnych fioletowe i błękitne (karty walutowe). Wszystkie plastiki są dwustronnie pionowe, a ich głównym elementem jest wykrzyknik.

Rebranding nie jest zaskoczeniem – Nest zapowiedział ten proces pod koniec grudnia 2021 roku. Bank wyjaśnia od tego czasu, że nowa identyfikacja wizualna ma podkreślać realizowaną od paru lat strategię, w której postawiono na specjalizację w usługach dla mniejszych firm. Instytucja zaznacza przy tym, że zmiana nie wiąże się z koniecznością podpisywania nowej umowy, wymiany kart płatniczych czy instalowania nowej apki. W tym ostatnim przypadku konieczna będzie jednak aktualizacja obecnie używanego oprogramowania.

Przeczytajcie także: Za bilety na Męskie Granie zapłacicie wyłącznie Blikiem

Nest zapowiada też zmianę wyglądu swoich placówek, ale stanie się to najwcześniej w drugiej połowie 2022 roku. W kolejnych miesiącach bank planuje też wprowadzić kartę wirtualną, rozwiązanie Visa Mobile (płatności online) i poprawić UX (user experience, doświadczenie użytkownika). W efekcie bankowanie ma być łatwiejsze i bardziej intuicyjne. Jednocześnie Nest podkreśla, że wprowadzanie nowości mogą zechcieć wykorzystać oszuści, którzy spróbują np. wykraść wrażliwe dane. Dlatego należy zachować ostrożność i informować instytucję, gdy pojawią się wątpliwości dotyczące usług albo weryfikacji danych.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies