Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pekao zapowiada zmiany w PeoPay. Bankowanie przy pomocy aplikacji ma być bardziej intuicyjne

Nowości zaczną pojawiać się w oprogramowaniu w maju. Najpierw dostęp do nich otrzymają użytkownicy iPhone'ów

Pekao poinformował o nowościach, które w najbliższym czasie pojawią się w aplikacji PeoPay. Tym razem instytucja zajęła się kwestiami personalizacji oprogramowania, bankowanie z jego pomocą ma być bardziej intuicyjne. Nowości będą udostępniane użytkownikom sukcesywnie od maja. Jako pierwsi poznają je posiadacze smartfonów Apple.

Przeczytajcie także: Jest polska lista podmiotów z Rosji objętych sankcjami

Użytkownicy PeoPay mogą się spodziewać m.in. nowych widżetów z szybkim podglądem i dostępem do ulubionych funkcji. Klienci będą sami decydować, które widżety chcą mieć dostępne na pulpicie, w jakiej kolejności, i jak ma wyglądać ekran główny aplikacji. Bank dodaje, że widżety pozwolą ustawić od jednej do pięciu ostatnich transakcji bez potrzeby wchodzenia w pełną historię konta.

Widżety umożliwią też podsumowanie swoich wydatków i wpływów oraz przeanalizowanie wydatków w ujęciu dziennym, tygodniowym, miesięcznym w postaci analizy finansowej. Jeżeli dzieci korzystają z PeoPay Kids, to ich rodzice będą mogli kontrolować na widżecie stan kont pociech lub ich wydatki w prostym zestawieniu bezpośrednio ze swojego pulpitu PeoPay.

Przeczytajcie także: InPost znów podnosi stawki

Najnowsza wersja PeoPay umożliwi także złożenie wniosku, dyspozycji lub sprawdzenie statusu swojej sprawy z poziomu pulpitu. Bank zapewnia przy tym, że udostępnia ponad 100 różnych dyspozycji i zaświadczeń poprzez bankowość internetową. Prosto z pulpitu klienci kupią bilet komunikacji miejskiej i zobaczą jego status. Więcej na ten temat przeczytacie w tym tekście. Warto dodać, że przy użyciu aplikacji można także opłacić parkowanie.

Pekao wprowadzi także "stories". W tym miejscu prezentowane będą użytkownikom spersonalizowane oferty, informacje oraz poradnik, jak korzystać z nowych funkcji aplikacji. Bank zapowiada przy tym, że zastosuje onboarding zmian w aplikacji. W efekcie każda nowa wersja apki będzie prowadzić klientów przez wprowadzone zmiany. Nowości dotyczą także nawigacji: klienci znajdą wszystkie produkty w jednym miejscu – w dolnym menu nawigacyjnym. Odświeżone zostały sekcja "Płatności" oraz menu "Więcej" dostępne w dolnym pasku nawigacji. Elementy te lepiej pogrupowano oraz uatrakcyjniono wizualnie.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies