Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kontakt z infolinią Pekao staje się łatwiejszy. Umożliwi to jeden przycisk w PeoPay

Rozwiązanie podobne do Click2Call wprowadziły wcześniej inne banki, m.in. PKO BP

Bank Pekao poinformował o wprowadzeniu do aplikacji PeoPay funkcji Click2Call. Umożliwia ona wygodne połączenie z konsultantem infolinii banku. Rozwiązanie wymaga użycia jednego przycisku, nie trzeba wprowadzać numeru klienta czy PIN-u do serwisu telefonicznego Pekao24.

Przeczytajcie także: KNF korzysta ze sztucznej inteligencji od Quantee

Instytucja wyjaśnia, że rozwiązanie Click2Call jest dostępne po zalogowaniu się do PeoPay w formie ikonki ze słuchawką telefonu lub po wybraniu w menu "Więcej" zakładki "Kontakt z bankiem", a następnie "Infolinia". Funkcję znajdą klienci korzystający z aplikacji PeoPay w wersji 4.19 na iOS i 4.20 na Androidzie. Muszą oni posiadać aktywną i niezablokowaną opcję "Serwis telefoniczny – konsultant". Click2Call ma m.in. skracać czas połączenia przez infolinię – użytkownik wybiera temat rozmowy w aplikacji i od razu trafia do odpowiedniego konsultanta.

Przeczytajcie także: Bilety PKP Intercity kupicie w aplikacji mPay

Z pomocą tej usługi można zastrzec swoją kartę, otrzymać pomoc w zakresie serwisu Pekao24 i aplikacji PeoPay, uzyskać informacje o swoich kartach płatniczych, a także zapytać o nowości w ofercie banku.

Warto podkreślić, że podobne rozwiązania wprowadziły już w swoich aplikacjach inne banki. Jesienią 2020 roku mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl, że użytkownicy call center mogą weryfikować swoją tożsamość przez aplikację PKO BP. Wykorzystanie mobilnej autoryzacji sukcesywnie rozszerza też mBank.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies