Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Amazon Prime Day zawita do Polski. Na promocje można liczyć 12 i 13 lipca

Ze zniżek będą mogli skorzystać klienci programu Prime, który wystartował w Polsce w październiku

Amazon zapowiedział kolejną edycję Prime Day, czyli wydarzenia, które pozwoli klientom skorzystać z wielu promocji. Odbędzie się ono 12 i 13 lipca, tym razem także w Polsce. Operator platformy e-commerce zapowiada zniżki na produkty znanych globalnych marek, ale też na te od mniejszych sprzedawców. Dotyczy to m.in. RTV, zabawek, wyposażenia kuchni, a także kosmetyków czy odzieży.

Przeczytajcie także: Wrocław i Polska Bezgotówkowa nawiązały współpracę

Organizator wydarzenia zapewnia, że podczas Prime Day klienci będą mogli liczyć na atrakcyjne oferty m.in. od Apple, Sony, Huawei, Logitech, Lego, Philips, Bosch, Finish, Electrolux, Tefal, Crocs, Ecco, Nivea, Dove, Ochnik, Wojas czy Movino.

Z Prime Day mogą skorzystać subskrybenci programu Prime, który do Polski zawitał w październiku 2021 roku. Jego członkowie mogą liczyć przede wszystkim na szybkie dostawy, nawet następnego dnia, i to bez minimalnej wartości zamówienia. Usługę można wypróbować, rejestrując się na stronie amazon.pl/prime (darmowe 30 dni). Po zakończeniu okresu próbnego koszt programu wynosi 49 zł rocznie lub niespełna 11 zł miesięcznie.

Przeczytajcie także: Allegro zapowiada wiele zmian dla sprzedających

Jednocześnie warto przypomnieć, że kilka miesięcy temu w Polsce wystartował program zniżek Amazon Super. Jeśli klient wybierze pięć produktów z takim oznaczeniem i znajdą się one w jednym zamówieniu, będzie mógł liczyć na 5 proc. zniżki. Osoba korzystająca z programu Prime musi zamówić przynajmniej dziesięć takich produktów, ale w jej przypadku zniżka wzrasta do 10 proc. Zniżka zostanie zastosowana do maksymalnie 20 produktów objętych promocją w jednym zamówieniu. W trakcie Prime Day klienci Prime mogą skorzystać z 15 proc. zniżki na produkty ze wspomnianym oznaczeniem.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies