Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Bankomaty jadą na wakacje. W miejscowościach turystycznych stanie ponad 300 urządzeń Euronet i IT Card

Najwięcej sezonowych maszyn ustawi Euronet, który poddał też swoje urządzenia rebrandingowi i przygotował z tej okazji konkurs

Jak co roku, tak i tym razem operatorzy największych sieci bankomatowych w Polsce ustawią wakacyjne urządzenia sezonowe. IT Card, właściciel sieci Planet Cash, uruchomi 68 bankomatów sezonowych, z czego 36 już działa. Część urządzeń pozostanie na swoich miejscach po letnim sezonie. Bankomaty stawiane są przede wszystkim w miejscowościach nadmorskich i mazurskich, m.in. w Darłowie, Dziwnówku, Gdańsku, na Helu, w Jastarni, Juracie, Kołobrzegu, Łebie, Mielnie, Międzyzdrojach, Władysławowie, Ustroniu Morskim, Świnoujściu, Mikołajkach, Wilkasach, Rewalu, Sarbinowie czy Pobierowie.

Przeczytajcie także: Revolut powalczy o rynek odroczonych płatności

Z kolei Euronet zapowiedział, że w te wakacje uruchomi 240 dodatkowych bankomatów i wpłatobankomatów (jak sama nazwa wskazuje urządzenia te umożliwiają zarówno wpłatę, jak i wypłatę gotówki). Sezonowe maszyny pojawią się w miejscowościach najchętniej odwiedzanych przez turystów. Nie tylko nad morzem, ale też w górach oraz na Warmii i Mazurach.

Euronet podkreśla, że w tym roku uruchomi rekordową liczbę dodatkowych maszyn – przed rokiem było ich 200, a dwa lata temu 100. Bankomaty będą do dyspozycji turystów od połowy czerwca do połowy września br. Pojawią się m.in. w Mielnie, Pobierowie, Jastarni, Łebie, Mikołajkach, Zakopanem czy Szczawnicy. Jednocześnie operator zapewnia dostęp do ponad 500 urządzeń całorocznych, znajdujących się w miejscowościach turystycznych.

Przeczytajcie także: Zuckerberg ogłasza koniec Facebook Pay

Firma rozpoczyna też rebranding swoich urządzeń. Te sezonowe będą już udostępnione w nowym oznakowaniu, dopasowanym do nowej identyfikacji wizualnej. Stopniowo zmiana obejmie pozostałe bankomaty i wpłatobankomaty sieci. Rebrandingowi towarzyszyć będzie konkurs, który potrwa od 4 lipca do 28 września br. na profilu Euronet Polska na Facebooku. Zadanie polega na przesłaniu zdjęcia bankomatu sezonowego z kreatywnym uzasadnieniem, co go wyróżnia. Do wygrania są zestawy fotograficzne oraz karty Empik o wartości 200 zł.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies