Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
InPost coraz bardziej międzynarodowy. Marka pojawiła się w Portugalii i Hiszpanii

Po przejęciu Mondial Relay powstała największa platforma dostaw dla e-commerce w Europie

InPost poinformował o wprowadzeniu swojej marki na rynkach Półwyspu Iberyjskiego. To efekt rebrandingu marki Mondial Relay w tym regionie. Grupa podała, że w Hiszpanii posiada obecnie 3,2 tys. punktów odbioru paczek. Rozwojowi sieci paczkomatów ma sprzyjać podpisanie umowy z operatorem stacji paliw Galp (570 punktów). Pierwsze automaty pojawią się w największych miastach kraju: Madrycie, Barcelonie, Sewilli i Walencji.

Przeczytajcie także: Meta likwiduje portfel Novi

Obecne zmiany są efektem transakcji, którą InPost zakomunikował w połowie marca 2021 roku. Spółka zapowiedziała wówczas, że przejmie za ponad 0,5 mld euro Mondial Relay – francuską firmę dostarczającą przesyłki. Informowano, że platforma posiada blisko 16 tys. punktów odbioru i nadania we Francji, krajach Beneluksu i na Półwyspie Iberyjskim. Transakcję sfinansowano długiem i sfinalizowano przed rokiem.

Przeczytajcie także: Polka awansuje w globalnych strukturach Mastercarda

Wprowadzenie marki InPost w Hiszpanii oraz Portugalii to nie koniec zmian – spółka unowocześniła także wizerunek marki Mondial Relay. Firma nie zrezygnuje z niej we Francji, Belgii i Holandii. Tylko w lipcu we Francji ma się pojawić 1 tys. automatów paczkowych z logo Mondial Relay. Jednocześnie podmiot przypomniał, iż przejęcie francuskiej firmy sprawiło, że powstała największa platforma dostaw dla e-commerce w Europie.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies