Credit Agricole rozwija swoją bankowość mobilną drugiej generacji. Aplikacja została udostępniona klientom w maju bieżącego roku
Credit Agricole poinformował o zaktualizowaniu aplikacji CA24 Mobile. Wśród nowości pojawiła się możliwość użycia eDowodu w procesie otwierania konta osobistego. Dokument ten wyposażony jest w warstwę elektroniczną, czyli bezstykowy chip. W jego pamięci zapisane są m.in. dane identyfikacyjne posiadacza, w tym zdjęcie biometryczne. Dowód w tej formie pozwala załatwiać sprawy w urzędach i sektorze prywatnym. Podobne rozwiązanie wprowadziły już m.in. Pekao oraz mBank.
Kolejną nowością w aplikacji CA24 Mobile jest opcja wyboru wizerunku karty przy otwieraniu konta osobistego. Klient może też uruchomić usługę CAsaver, dzięki której odkładane są końcówki opłat podczas codziennych zakupów. Użytkownik apki może tworzyć i edytować zlecenia stałe, a także usuwać w nich najbliższą płatność. Bank dodał też wniosek o kartę do rachunku dla klienta firmowego i możliwość zapisania odbiorcy z historii rachunku. Teraz można też jednocześnie korzystać z aplikacji i prowadzić rozmowę na czacie.
Credit Agricole udostępnił klientom nową aplikację w maju. Bank chwalił się wówczas zastosowaniem w niej nowoczesnego interfejsu, a także wprowadzeniem Klubu korzyści, którego członkowie mogą korzystać z rabatów w wybranych sklepach. Więcej informacji na temat nowej wersji CA24 Mobile znajdziecie w tym tekście. Bank jeszcze w maju zapowiedział, że będzie rozwijał ten produkt i wzbogaci go m.in. o Blika zbliżeniowego czy możliwość wnoszenia opłat za autostrady i parkingi.