Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Credit Agricole wyłącza aplikację mobilną pierwszej generacji. Niektórzy klienci stracą do niej dostęp już w sierpniu

Jednocześnie Credit Agricole zachęca klientów do zainstalowania i korzystania z nowej wersji swojej bankowości mobilnej

Credit Agricole informuje klientów o planach stopniowego wyłączania aplikacji mobilnej pierwszej generacji. Proces ma rozpocząć się już 29 sierpnia. Tego dnia dostęp do niej stracą osoby, które jako pierwsze otrzymały zaproszenia do przetestowania nowej aplikacji. W kolejnych tygodniach ze „starej” apki nie będą mogły korzystać pozostałe grupy klientów. Wszyscy na kilka tygodni przedtem otrzymają informację z ostatecznym terminem, do którego powinni pobrać i aktywować nową apkę.

Przeczytajcie także: Aplikacja Credit Agricole wykorzystuje e-dowody

Jednocześnie Credit Agricole zachęca klientów do pobrania nowej wersji bankowości mobilnej. Instytucja reklamuje ją jako wyróżniającą się na tle konkurencji grafiką, podejściem do nawigacji czy tzw. Klubem korzyści, czyli rabatami na zakupy oraz spersonalizowaną ofertą produktów i usług finansowych.

Przeczytajcie także: Nowa apka CA już do pobrania

Credit Agricole deklaruje jednocześnie, że będzie pracować nad rozwojem bankowości mobilnej drugiej generacji, czego efektem będą m.in. nowe funkcje. Już wkrótce apka ma pozwalać na płatności zbliżeniowe Blikiem (tylko na urządzenia z systemem Android) oraz oferować nowe narzędzie wspomagające oszczędzanie.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies