Partnerzy główni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Wiceprezes Aliora od big data trafił do Nationale-Nederlanden

Michał Hucał na nowym stanowisku odpowiadać będzie m.in. za rozwój oferty w oparciu o nowe technologie

Z komunikatu Nationale-Nederlanden Towarzystwa Ubezpieczeń na Życie wynika, że Michał Hucał dołączył do władz tej spółki. Będzie też pełnił funkcję członka zarządu ds. marketingu w pokrewnej firmie Nationale-Nederlanden Usługi Finansowe.

Przeczytajcie także: Adam Malicki trafił do Związku Banków Polskich

– Jako członek zarządu ds. marketingu Michał Hucał będzie odpowiedzialny za obszar marketingu Nationale-Nederlanden i rozwój oferty produktowej. Jego zadaniem będzie również dalszy rozwój firmy w ramach budowania pozytywnego doświadczenia klienta w oparciu o nowe technologie – napisano w komunikacie, cytowanym przez agencję ISB News.

Hucał będzie odpowiadał m.in. za budowanie strategicznych partnerstw w bancassurance w oparciu o nowy model współpracy na przykład poprzez kanały zdalne. – Poprzez tę nominację wzmacniamy nasze kompetencje w zakresie tworzenia innowacyjnych rozwiązań, wykorzystujących Internet oraz technologie mobilne – powiedział prezes Nationale-Nederlanden Wojciech Sass.

Wygląda więc na to, że NN zamierza zainwestować w nowe technologie. Na razie pod względem innowacyjności w porównaniu na przykład z bankami branża ubezpieczeniowa nie wygląda dość okazale. Być może dzięki importowi specjalistów z bankowości zacznie się to zmieniać.

Przeczytajcie także: Wojciech Bolanowski odnalazł się w Bahrajnie

Michał Hucał do jesieni ubiegłego roku był wiceprezesem Alior Banku. Do zarządu tej instytucji trafił w lutym 2013 roku. Zaraz potem udzielił głośnego wywiadu w telewizji CNBC Biznes, w którym mówił o zamiarze wykorzystania przez banki na szerszą skalę danych z zakresu big data. Wywiad odbił się szerokim echem w mediach a słowa Hucała przez część obserwatorów zostały skrytykowane. Były wiceprezes Aliora powiedział bowiem w trakcie rozmowy z dziennikarzem o możliwości zlecania podmiotom trzecim niektórych usług opartych o dane swoich klientów.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: BIG DATA

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies