Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
InPost przygotował pakiet Micro Firma 150. To oferta dla nowych podmiotów w e-commerce

Przedsiębiorca podpisuje z InPostem umowę na 24 miesiące i ma zagwarantowaną stałą cenę usługi

InPost poszerzył ofertę abonamentową o pozycję "Micro Firma 150". Skierowana jest do mniejszych firm z segmentu e-commerce, które dopiero rozpoczęły działalność na tym rynku. Mowa o przedsiębiorcach wysyłających miesięcznie średnio od 10 do 20 paczek. Abonament przez czas trwania umowy (24 miesiące) gwarantuje stałą cenę usługi: 150 zł miesięcznie.

Przeczytajcie także: Wniosek o dodatek węglowy można składać online

Spółka podała w komunikacie, że nowy pakiet umożliwia nadawanie przesyłek z pomocą paczkomatów oraz z wykorzystaniem usług kurierskich. Firma przekonuje, że produkt można zamówić online – na stronie internetowej podmiotu umieszczono odpowiedni formularz. Jednocześnie spółka zarządzana przez Rafała Brzoskę zapewnia, że zdecydowana większość, bo 95 proc. przesyłek dotrze do klientów sklepu następnego dnia po ich nadaniu.

Przeczytajcie także: W Polsce jest blisko 19 mln użytkowników bankowych aplikacji mobilnych

Niedawno InPost chwalił się uruchomieniem nowego typu maszyn do nadawania i odbierania przesyłek. W urządzeniu, nazywanym przez operatora appkomatem, zrezygnowano z dużego ekranu do obsługi, a paczki nadaje się i odbiera przy użyciu aplikacji InPost Mobile. Firma informowała też, że postawiła w Wielkiej Brytanii ponad 4 tys. swoich automatów. Oznacza to, że w ciągu roku podmiot podwoił liczbę tych maszyn na Wyspach.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies