Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Sprzedawcy mogą już rejestrować się na wszystko.pl. Platforma rozwijana przez Comarch ma być konkurencją dla Allegro

Partnerem Comarchu w tym projekcie jest operator serwisu Przelewy24

Comarch pochwalił się oficjalnym startem swojej platformy zakupowej. Firmy sprzedające w internecie mogą już rejestrować się na wszystko.pl i dodawać swoje produkty w serwisie. Z takiej możliwości mogą skorzystać wszystkie podmioty, które prowadzą działalność gospodarczą w Polsce i zostaną pozytywnie zweryfikowane przez system rodzimej spółki informatycznej. Na wszystko.pl pojawił się już np. Neonet.

Przeczytajcie także: Oto nowe smartwatche Sense 2 i Versa 4

Co ma skłaniać sprzedawców do rejestracji na wszystko.pl? Comarch wskazuje m.in. na brak opłat za wystawianie produktów oraz utrzymanie konta, zerową prowizję od sprzedaży (w każdej kategorii), ale też brak konkurencji ze strony operatora platformy – nie planuje on uruchamiać własnego sklepu w serwisie. Do tego dochodzą proste integracje z Comarch ERP (oprogramowanie do zarządzania i prowadzenia księgowości), BaseLinker (system do zarządzania sprzedażą w e-commerce) czy Open API. Partnerem Comarchu w tym przedsięwzięciu jest operator bramki Przelewy24.

Przeczytajcie także: Blik przejmuje Viamo. To słowacki operator płatności mobilnych

Informacje na temat uruchomienia wszystko.pl w nowej odsłonie pojawiły się już przeszło rok temu. Zapowiadano wówczas, że marketplace wystartuje na początku 2022 roku. Tak się nie stało, a premiera platformy dla konsumentów planowana jest teraz na koniec br. Do tego czasu serwis ma się doczekać m.in. aplikacji mobilnej.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies