Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Fintech SumUp z usługą dla klientów indywidualnych. SumUp Pay to cyfrowy portfel z programem lojalnościowym

W Polsce i kilkudziesięciu innych krajach spółka znana jest przede wszystkim jako dostawca przenośnych terminali płatniczych, tzw. mPOS-ów

Brytyjski fintech SumUp poinformował o uruchomieniu nowej usługi skierowanej do klientów indywidualnych: SumUp Pay. To darmowa aplikacja dostępna obecnie w Wielkiej Brytanii, Niemczech i Włoszech, można ją pobrać z App Store oraz Google Play. Narzędzie pełni rolę cyfrowego portfela i jest powiązane z wirtualną kartą Mastercard. Tej ostatniej można używać zarówno online, jak i stacjonarnie (z pomocą Apple Pay czy Portfela Google).

Przeczytajcie także: PragmaGO przejęła część spółki Fandla Faktoring

Z SumUp Pay można przesyłać pieniądze innym użytkownikom (i wysyłać do nich prośby o transfer środków). Apka umożliwia też płatności z wykorzystaniem kodów QR oraz szybkie płatności w internecie, u sprzedawców wykorzystujących już rozwiązania SumUp. Sam fintech za najciekawszą funkcję uznaje program lojalnościowy. Użytkownicy apki otrzymują nagrody za regulowanie rachunków z wykorzystaniem SumUp Pay. Klient zyskuje więcej punktów, jeśli płaci w punkcie handlowo-usługowym korzystającym z rozwiązań tego fintechu. U tych ostatnich można też wydać zebrane punkty. Za rejestrację w usłudze firma obiecuje punkty o wartości 10 funtów.

Przeczytajcie także: Tpay nowym operatorem płatności w moimPZU

Spółka SumUp w Polsce znana jest przede wszystkim jako dostawca przenośnych terminali płatniczych, tzw. mPOS-ów. Podmiot działa jednak w 35 krajach i obsługuje na nich ponad 4 mln średnich i małych przedsiębiorstw. Oprócz rozwiązań płatniczych oferuje np. narzędzia dla sklepów internetowych. Powstały 10 lat temu fintech w sierpniu 2019 roku zdobył licencję instytucji pieniądza elektronicznego Banku Litwy, dzięki czemu może działać na terenie UE nawet po brexicie. Niedawno firma zamknęła rundę finansowania, w której pozyskała od inwestorów blisko 600 mln euro, co pozwoliło ją wycenić na 8 mld euro.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

BNP Paribas pozazdrościł Santanderowi. Nawiązał współpracę z Żabką w zakresie sprzedaży kont i kart

W Żabkach pojawią się plakaty z kodem QR ułatwiającym pobranie aplikacji banku, zaplanowano też promocję dla zakładających konta i loterię dla płacących kartami

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies