Santander zapowiedział rychłe udostępnienie nowej apki, w wiadomości skierowanej do użytkowników bankowości elektronicznej
Klienci Santandera, korzystający z bankowości elektronicznej, otrzymali korespondencję z informacją o nowościach, które ostatnio znalazły się lub w najbliższym czasie znajdą w ofercie instytucji. Wśród zapowiedzianych produktów pojawiła się apka kolejnej generacji. – Finalizujemy prace nad naszą nową aplikacją mobilną. Dziękujemy tym z państwa, którzy już przystąpili do ważnego etapu testów – można przeczytać w wiadomości kierowanej do klientów.
Wygląda więc na to, że klienci Santandera lada moment doczekają się zmian w bankowości mobilnej. Wciąż nie wiadomo jednak, kiedy konkretnie do tego dojdzie. Natomiast to, że instytucja rozpoczęła prace nad nowym oprogramowaniem, wiadomo od kwietnia, gdy Santander opublikował aktualizację regulaminu swoich usług. W dokumencie wprowadzono zapisy umożliwiające udostępnienie nowej aplikacji. Z dokumentu tego wynika jednak, że raczej nie należy spodziewać się po niej rewolucji. Apka ma się przede wszystkim wyróżniać wyglądem dostosowanym do najnowszych trendów.
Aplikacja mobilna Santandera, znajdująca się obecnie w ofercie banku, ma już wiele lat. Została przygotowana jeszcze w czasach, gdy bank występował pod nazwą BZ WBK. Należy więc się jej odświeżenie. Warto jednak podkreślić, że klienci wciąż oceniają ją wysoko. W Google Play ma 4,7 pkt. na 5 możliwych, a w App Store – 4,6 pkt. na 5 możliwych. Według najnowszego rankingu aplikacji mobilnych cashless.pl daje jej to odpowiednio 4. i 7. miejsce w Polsce.
AKTUALIZACJA
Jeden z czytelników cashless.pl doniósł, że obsługa klienta w Santanderze poinformowała go, że nowa aplikacja zostanie udostępniona w najbliższy weekend. Poprosiłem o potwierdzenie tej wiadomości biuro prasowe banku. To powtórzyło jedynie, że bank jest w fazie testów aplikacji z wybraną grupą klientów a termin udostępnienia nowej aplikacji wszystkim poda po ich zakończeniu.