Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Płatności za bilety i parkingi w apce Moje ING jeszcze łatwiejsze. Bank uruchomił funkcję geolokalizacji

Z pomocą nowego narzędzia kierowcy łatwiej będzie znaleźć zaparkowany samochód

ING uruchomił w swojej aplikacji funkcję geolokalizacji do usługi płatności za bilety komunikacyjne i parkingowe. W efekcie użytkownik Moje ING otrzyma podpowiedzi dotyczące możliwości parkowania czy przejazdu transportem zbiorowym w miejscowości, w której się znajduje – proces zakupu biletów stanie się dzięki temu łatwiejszy.

Przeczytajcie także: Visa uruchamia grę Financial Soccer

Aby uruchomić nowe rozwiązanie, wystarczy wyrazić w aplikacji zgodę na lokalizację urządzenia. Jeżeli klient dodatkowo zgodzi się na zapisanie miejsca, w którym zaparkował, w szczegółach biletu zobaczy mapę z zaznaczonym umiejscowieniem swojego samochodu. Może skorzystać z opcji "Zaprowadź mnie do samochodu" i nastąpi przekierowanie do Google Maps (Android) lub aplikacji Mapy (iOS). Zmiany zostały wprowadzone w najnowszych wersjach aplikacji Moje ING.

Przeczytajcie także: Karta Mastercard z awatarem NFT

Płatności za bilety komunikacyjne i parkingowe w apce Moje ING oferowane są we współpracy z operatorem aplikacji moBiLET (pod tym adresem znajdziecie listę miast objętych usługą). Bank wdrożył w swojej aplikacji płatność za parkingi wiosną 2021 roku. Na wprowadzenie usługi płatności za bilety komunikacji miejskiej klienci Śląskiego musieli czekać jeszcze niemal rok.

Warto dodać, że podobne narzędzia w swoim oprogramowaniu oferuje szereg innych banków. Ich listę znajdziecie w tekście "Bilety, parkingi i autostrady w bankowości mobilnej. Zobaczcie, w których apkach znajdziecie interesujące Was usługi".

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies