Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Spadkobierca Getinu wycofuje z oferty dwa rodzaje przelewów. Klientom poleca zastąpienie ich przelewem na numer telefonu Blik

Ze względów bezpieczeństwa bank zdecydował o rezygnacji z przelewów na SMS oraz na e-mail

VeloBank, do którego niedawno przeniesiono większość biznesu byłego Getin Noble Banku, poinformował klientów o planowanym wycofaniu z oferty dwóch rodzajów przelewów. Od 15 października bieżącego roku nie będzie możliwe zlecanie transakcji na SMS oraz na e-mail. Powodem decyzji ma być wzrost ryzyka kradzieży pieniędzy, gdyż przestępcy coraz częściej wysyłają wiadomości SMS i e-mail, starając się wyłudzić dane od nieświadomych odbiorców.

Przeczytajcie także: Uwaga na fałszywą aplikację ING

Bank wyjaśnia też, na czym wycofywana usługa polega. Klient korzystając z bankowości elektronicznej może zlecić przelew bez znajomości numeru konta odbiorcy. Wówczas wysyła do niego wiadomość e-mail lub SMS z linkiem i kodem. Odbiorca z kolei może otworzyć link, wpisać numer swojego konta oraz podać kod. Wówczas przelew zostanie zlecony z rachunku nadawcy. VeloBank radzi, by po wycofaniu tej usługi korzystać w zastępstwie z przelewu na numer telefonu Blik, który pozostaje w ofercie.

Przeczytajcie także: Przymusowa restrukturyzacja Getinu

Przelewy na telefon Blik, zwane transakcjami P2P, są tym rodzajem usług Blika, który bardzo szybko zyskuje na popularności. Aby skorzystać z tej innowacji, powinniście aktywować funkcję w swojej aplikacji bankowej. Można tam wyrazić zgodę na to, aby w aplikacjach innych użytkowników Blika przy Waszym numerze telefonu widniała odpowiednia ikonka informująca, że odbieracie przelewy P2P Blikiem.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies