Bank zamierza rozwijać nową funkcję i udostępnić ją także w aplikacji mobilnej
Credit Agricole uruchomił usługę wideorozmów, podczas których klienci mogą uzyskać zdalne wsparcie doradcy. Aktualnie jest ona skierowana do nowych klientów, potrzebujących pomocy przy zakładaniu konta. Rozwiązanie jest dostępne w dni robocze od godziny 10 do 15.
Bank poinformował jednocześnie, że zamierza rozwijać nową opcję. Obecnie jest ona dostępne na stronie internetowej w sekcji kont osobistych, ale jeszcze w tym roku ma się pojawić w kolejnych sekcjach. W przyszłym roku do doradcy będzie można zadzwonić z aplikacji CA24 Mobile, a w dalszej perspektywie także umówić się na połączenie wideo.
Docelowo wideorozmowy mają służyć uzyskiwaniu informacji o ofercie banku, pomocy, ale też kupowaniu produktów bankowych. Credit Agricole przekonuje, że jest to odpowiedź na sugestie samych klientów, którzy chcą się kontaktować zdalnie. Nowa forma spotkania przed szerokim wdrożeniem przeszła testy w formule family and friends i została pozytywnie oceniona.
Pandemia przyspieszyła rozwój usług online oferowanych przez banki. Credit Agricole i kilkanaście innych instytucji umożliwiły np. zdalne zakładanie konta. Najczęściej usługa ta wymaga zrobienia zdjęcia dowodu osobistego oraz twarzy (selfie). Więcej na temat zakładania kont online przeczytacie w tym tekście.