Nowa usługa dotyczy przede wszystkim kawy, ale można się spodziewać jej rozbudowy np. o fast food
Żabka uruchomiła w swojej aplikacji subskrypcje, a pierwszą z nich jest kawonament. Oznacza to, że użytkownik Żappki może wykupić abonament na kawę w popularnej sieci małych sklepów. Za 30-dniowy dostęp do usługi zapłaci niemal 50 zł. Jeżeli będzie z niej korzystał każdego dnia, to za jedną kawę zapłaci ok. 1,6 zł – znacznie poniżej cen ciepłych napojów poza kawonamentem.
Oferta nie jest skomplikowana. Klient wybiera abonament, ustala metodę płatności, sklep pobiera opłatę i gotowe – użytkownik aplikacji może poprosić obsługę lub samodzielnie wziąć napój. Maksymalnie jeden dziennie. Na liście dostępnych produktów znaleźć można m.in. kawę czarną, kawę z mlekiem, latte, cappuccino, espresso, ale też napój czekoladowy. Subskrypcja dotyczy wszystkich dostępnych pojemności tych produktów.
W każdym okresie rozliczeniowym można dodatkowo odebrać dowolną kawę 200 ml i słodką przekąskę. Odbiór możliwy jest po wykorzystaniu limitu na dany dzień. Sieć sklepów informuje też, że opłata pobierana jest dzień przed rozpoczęciem kolejnego okresu rozliczeniowego. Klient może w każdej chwili zrezygnować z usługi (nie traci możliwości skorzystania z produktów, za które już zapłacił).
Firma na razie nie poinformowała, jakie subskrypcje zamierza jeszcze uruchomić, ale można się spodziewać rozwoju tej usługi, np. o jedzenie. Warto przypomnieć, że jeszcze w maju mogliście przeczytać w serwisie cashless.pl o wdrożeniu przez Żabkę Robbiego, czyli robota przygotowującego hot dogi. W czerwcu firma uruchomiła tę maszynę w placówce w Warszawie. Żabka rozwija także usługę Jush, dzięki której można korzystać z ekspresowych dostaw zakupów. Rozwiązanie pojawia się w kolejnych miastach i pozwala już zamawiać dostawę do parków czy na plaże.