Potentat e-commerce z pomocą tego projektu chce edukować, ale też udzielić praktycznego wsparcia biznesowego
Biuro prasowe Allegro poinformowało o uruchomieniu programu StartUp Asystent, który ma pomóc w zakładaniu i prowadzeniu firmy osobom zainteresowanym rozpoczęciem sprzedaży w internecie. Projekt jest realizowany we współpracy ze spółką CashDirector, czyli operatorem platformy Superksięgowa.pl, i ma zapewniać wsparcie ekspertów na różnych etapach budowania biznesu.
Program StartUp Asystent przewiduje m.in. pomoc w procesie rejestracji nowej działalności, zakładaniu firmowego rachunku bankowego czy rejestracji VAT oraz ZUS. Uczestnicy mogą też liczyć na wsparcie w księgowości oraz wskazówki w zakresie optymalnego prowadzenia nowego biznesu. Wszystko odbywa się online (trzeba umówić się na spotkanie z konsultantem) i jest darmowe. Więcej informacji znajdziecie pod tym adresem.
Osoby rozpoczynające sprzedaż na Allegro mogą liczyć na dodatkowe korzyści w ramach tego przedsięwzięcia. Pakiet przewiduje m.in. sprzedaż bez prowizji przez pierwsze 90 dni działalności. Operator serwisu e-commerce wspomina też o dostępie do usługi One Fulfilment (rozwiązania logistyczne) czy Allegro Pay Business, które oferuje odnawialne środki na zakupy firmowe do 10 tys. zł z płatnością odroczoną o 30 lub 60 dni.
W kontekście Allegro warto wspomnieć, że zaledwie kilka dni temu operator poinformował klientów o zmianie zasad programu Smart!, zapewniającego bezpłatne dostawy zakupów zrobionych na platformie. Najważniejsza nowość to nowa kwota minimalna, od której nie trzeba będzie płacić za przesyłkę. W przypadku dostawy do automatów paczkowych i punktów odbioru wzrośnie ona z 40 zł do 45 zł. W przypadku przesyłek kurierskich wzrost będzie jeszcze większy – bo zamiast dotychczasowych 40 zł będzie to aż 65 zł.