Zaproponowane zmiany mają ułatwić znalezienie poszukiwanych treści i porządkują nasz serwis internetowy pod względem poruszanych zagadnień
Uważni czytelnicy cashless.pl zapewne już zauważyli, że kilka dni temu w serwisie zaszło sporo zmian. Postanowiliśmy dostosować wygląd witryny do aktualnie obowiązujących trendów w projektowaniu stron informacyjnych, a także uporządkować zawartość, która w ostatnim czasie zmieniła się m.in. w wyniku rozszerzenia tematyki serwisu, wprowadzenia nowych funkcji, itd.
Pierwsze, na co chciałbym zwrócić Waszą uwagę, to podział na sekcje, z których najważniejsze to Fintech i płatności, Insurtech i ubezpieczenia, E-commerce oraz Zielone finanse. Na stronie głównej znajdziecie także sekcje poświęcone raportom specjalnym, przygotowywanym przez cashless.pl, zbieranym przez nas regularnie statystykom nowoczesnych usług finansowych oraz sekcję z wybranymi tekstami po angielsku.
Celem podziału na sekcje jest ułatwienie nawigacji po serwisie oraz szybkiego znalezienia interesujących treści (np. czytelnicy zainteresowani tylko płatnościami nie będą musieli szukać artykułów pomiędzy wiadomościami ubezpieczeniowymi i na odwrót).
Kolejną nowością, która pojawiła się na stronie głównej cashless.pl, jest umieszczony tuż pod logotypem serwisu moduł z najważniejszym w danym momencie artykułem oraz czterema najnowszymi publikacjami. Zrezygnowaliśmy także z prawej, wąskiej kolumny, w której dotychczas umieszczone były moduły z dodatkowymi funkcjami takimi jak Cashlesspedia czy formularz newslettera. Usługi dodatkowe znajdują się obecnie na dole strony głównej lub na stronach z tekstami pod treścią artykułu. Na stronie głównej w wersji desktopowej serwisu liczba kolumn z prezentowanymi tekstami zwiększyła się z dwóch do trzech.
Oprócz tego wprowadziliśmy sporo mniejszych, ale równie ważnych usprawnień, np. powiększyliśmy czcionkę, co ułatwia czytanie na urządzeniach mobilnych. Mamy nadzieję, że zaproponowane przez nas zmiany przypadną Wam do gustu. Jeśli chcielibyście podzielić się z nami swoimi uwagami czy refleksjami dotyczącymi nowego wyglądu cashless.pl, napiszcie na adres kontakt@cashless.pl.